петък, 24 януари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1439 прочитания

    ФАРА 2023 предстои от 8 до 10 юни в Бургас

    Гост-лектори ще бъдат доказани практикуващи експерти от световния рекламен и комуникационен сектор
    04 май 2023, 10:09 a+ a- a

    Предстои двадесет и третото издание на най-големия и престижен форум на комуникационната индустрия в България – ФАРА 2023. Фестивалът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и ще се проведе за първи път в Бургас от 8 до 10 юни в пространството на Международен конгресен център Бургас. 

    Комуникационният фестивал ФАРА’23 има задачата както да представи и отличи най-добрата работа в маркетинговите комуникации, така и да спомогне развитието на индустрията, ефективността и творчеството, а също и да даде сцена на бележити международни и български лектори да споделят своят опит, инсайти и пазарни тенденции.  

    В конкурсната програма на фестивала участват комуникационни компании с рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са публикувани/излъчени/организирани в периода 01.01.2022 – 20.04.2023 г., като големите победители ще бъдат обявени по време церемонията за награждаване на ФАРА’23 на 10 юни 2023 г. в Бургас.

    Тази година събитието отново ще представи творческия и медийния конкурси. Всеки от тях се провежда в съответствие със своя специфичен регламент, категории и критерии. Журито на творческия фестивал ще бъде съставено от творчески директори и специалисти с доказан опит и постижения в своята професия в България и чужбина. Медийният фестивал ще се довери на преценката на висококвалифицирано жури, доминирано от представители на специализираните медийни агенции.

    И тази година богатият лекционен панел ще предостави професионални знания и практически опит в различните изкуства, които рекламата съчетава.

    Гост-лектори на ФАРА 2023 ще бъдат доказани практикуващи експерти от целия световен рекламен и комуникационен сектор. Известни са вече някои от професионалистите, които ще споделят своя опит с публиката на Фестивала:  

    Сузана Албакърки – изпълнителен творчески директор на Uzina – независима агенция, базирана в Лисабон, и заместник-председател на Art Directors Club of Europe. Сузана е ангажирана в сферата на рекламата от 30 години, като е била в журито на най-престижните фестивали на творческата и комуникационната индустрия; 

    Ханс Бьокер – творчески бранд стратег, който работи в непрестанно променящия се свят на рекламата вече над 20 години. Фокусирайки се повече над бранд изживяването и бранд стратегията, той се присъединява към един от най-добрите брандове в света – Red Bull, където има основен принос за изграждането на луксозната модна марка AlphaTauri;

    Мари Рейг Флоренса – хуманист, коуч и експерт по креативно лидерство, също ще се присъедини към събитието. Нейната мисия е да помага на креативни лидери и организации да разгърнат пълния си потенциал и да окажат положително въздействие върху обществото. 

     

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Търговските войни биха били катастрофални за глобалния растеж
    Това каза генералният директор на Световната търговска организация
    преди 12 часа
    Личните лекари са прегледали медицинските досиета на близо 15 хил. пациенти
    Те могат да осъществят достъп до здравните досиета на своите пациентите от декември 2024
    преди 12 часа
    преди 12 часа
    Кабинетът прие компенсации за небитовите крайни клиенти заради високите цени на тока
    Според министър Станков това гарантира работните места и конкурентоспособността на бизнеса
    преди 13 часа
    Тръмп обяви проекта Stargate
    С първоначално финансиране в размер на $500 млрд. и подкрепа от OpenAI, SoftBank и Oracle, той ще гради инфраструктура за AI в САЩ