сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1231 прочитания

    ФАРА 2023 предстои от 8 до 10 юни в Бургас

    Гост-лектори ще бъдат доказани практикуващи експерти от световния рекламен и комуникационен сектор
    04 май 2023, 10:09 a+ a- a

    Предстои двадесет и третото издание на най-големия и престижен форум на комуникационната индустрия в България – ФАРА 2023. Фестивалът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и ще се проведе за първи път в Бургас от 8 до 10 юни в пространството на Международен конгресен център Бургас. 

    Комуникационният фестивал ФАРА’23 има задачата както да представи и отличи най-добрата работа в маркетинговите комуникации, така и да спомогне развитието на индустрията, ефективността и творчеството, а също и да даде сцена на бележити международни и български лектори да споделят своят опит, инсайти и пазарни тенденции.  

    В конкурсната програма на фестивала участват комуникационни компании с рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са публикувани/излъчени/организирани в периода 01.01.2022 – 20.04.2023 г., като големите победители ще бъдат обявени по време церемонията за награждаване на ФАРА’23 на 10 юни 2023 г. в Бургас.

    Тази година събитието отново ще представи творческия и медийния конкурси. Всеки от тях се провежда в съответствие със своя специфичен регламент, категории и критерии. Журито на творческия фестивал ще бъде съставено от творчески директори и специалисти с доказан опит и постижения в своята професия в България и чужбина. Медийният фестивал ще се довери на преценката на висококвалифицирано жури, доминирано от представители на специализираните медийни агенции.

    И тази година богатият лекционен панел ще предостави професионални знания и практически опит в различните изкуства, които рекламата съчетава.

    Гост-лектори на ФАРА 2023 ще бъдат доказани практикуващи експерти от целия световен рекламен и комуникационен сектор. Известни са вече някои от професионалистите, които ще споделят своя опит с публиката на Фестивала:  

    Сузана Албакърки – изпълнителен творчески директор на Uzina – независима агенция, базирана в Лисабон, и заместник-председател на Art Directors Club of Europe. Сузана е ангажирана в сферата на рекламата от 30 години, като е била в журито на най-престижните фестивали на творческата и комуникационната индустрия; 

    Ханс Бьокер – творчески бранд стратег, който работи в непрестанно променящия се свят на рекламата вече над 20 години. Фокусирайки се повече над бранд изживяването и бранд стратегията, той се присъединява към един от най-добрите брандове в света – Red Bull, където има основен принос за изграждането на луксозната модна марка AlphaTauri;

    Мари Рейг Флоренса – хуманист, коуч и експерт по креативно лидерство, също ще се присъедини към събитието. Нейната мисия е да помага на креативни лидери и организации да разгърнат пълния си потенциал и да окажат положително въздействие върху обществото. 

     

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 12 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 13 часа
    преди 13 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 16 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 16 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд