неделя, 01 октомври 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    969 прочитания

    Publicis Groupe ЦИЕ стартира инициатива за постигане на пълно равенство между половете

    Едногодишната инициатива ще е водена от една мисия и три ключови стъпки
    10 март 2023, 14:17 a+ a- a

    Изображения: Publicis Groupe

    Publicis Groupe Централна и Източна Европа (ЦИЕ) даде начало на инициатива, вдъхновена от тазгодишната тема за Международния ден на жената, и която да припознае равенството между половете. Водена от една мисия с три ключови стъпки, едногодишната кампания ще обхване всички офиси на Publicis Groupe в региона на Централна и Източна Европа. ​

    През 2023 г. темата на Международния ден на жената, #EmbraceEquity, акцентира върху нуждата от припознаване равенството между половете като необходимост, а не пожелание. Кампанията поставя фокус върху важността равенството между половете да бъде част от ДНК-то на всяко общество, както и върху нуждата от разграничаване на справедливост от равенство. С това цели да провокира света да си зададе въпроса „Защо еднаквите възможности не са достатъчни?“.

    С внимание към този въпрос, инициативата на Publicis Groupe ЦИЕ ще се концентрира върху мисията „да изгради работна среда, в която кариерите на жените процъфтяват“, като създаде култура на приемственост на работното място, където постиженията на жените се забелязват. Тази мисия ще бъде подкрепена от три ключови стъпки:

     1. Информираност (за справедливост спрямо равенство) – Целта е да се уверим, че общността, от която всеки от нас е част, осъзнава разликата между справедливост и равенство, както и причината, поради която предоставянето на еднакви възможности вече не е достатъчно.

     2. Образование – Програмата на Международния ден на жената „Lean in“ цели да вдъхне увереност на екипите ни чрез знания и практически умения за създаване на култура на приемственост на работното място и свързване на жени с подходяща форма на менторство и точни насоки, от които те се нуждаят, за да постигнат мечтите си.

     3. Анализ и Действие – Провеждане на вътрешен анализ за наличието на разлика във възнагражденията на служители според пола, сравнявайки резултатите с анализи от останалите пазари. Така ще се състави план за действие и карта, обрисуваща пътя, по който трябва да поемем, за да постигнем видим прогрес в правилната посока.

    „През последните две години след оформянето на структурата в Publicis Groupe ЦИЕ, целенасочено инвестирахме усилия, вдъхновени от женския талант, за да задвижим нещата в правилната посока и да създадем една по-приемствена, разнообразна и справедлива среда. Радостен съм да споделя, че днес имаме силно женско лидерско присъствие и мащабна общност от талантливи жени в нашите екипи. Въпреки това, ние сме абсолютно наясно, че са необходими повече проактивни действия за подпомагане на развитието и просперитета както на жените, така и на други маргинализирани общности. С тази инициатива се надяваме да предприемем по-конкретни стъпки за създаването на култура и атмосфера, която подкрепя и насърчава нашите таланти – това е едва началото на проектите, които целим да реализираме в дните и годините пред нас,“ казва Томас Лауко, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe за ЦИЕ. ​

    Приемайки присърце инициативата за равенство между половете, компанията лансира и „Publicis Groupe CEE Lioness series” във вътрешната си платформа Marcel. Вдъхновена от лъва като бранд идентичност на Publicis Groupe, поредицата „Lioness“ насочва прожекторите към талантливи жени лидери от региона на ЦИЕ, подчертавайки техните истории и важните роли, които те заемат в компанията. „Надяваме се, че поредицата Lioness ще представи на новото поколение жени силни модели за подражание, които са двигатели на промяна и лидери в индустрията,“ добавя Лауко.

    За да видите изображението в по-голям размер, кликнете на него

    ПОРЕДИЦАТА НА PUBLICIS GROUPE CEE LIONESS - Част 1:
    Мария Тюдор, главен оперативен директор на ​ Publicis Groupe ЦИЕ;
    Вероника Борбас, главен директор „Развитие на таланти“ в Publicis Groupe ЦИЕ;
    Джоана Андраде, главен финансов директор на ​ Publicis Groupe ЦИЕ;
    Хелга Сасди, главен изпълнителен директор на ​ Publicis Groupe Унгария и съ-управляващ директор на Publicis Le Pont;
    Ала Малиновская, главен медиен директор на ​ Publicis Groupe Адриатика;
    Дагмара Витек, главен творчески директор на ​ Publicis Worldwide Полша;
    Александра Димитриу, главен медиен директор на Publicis Groupe Румъния;
    Александра Дилевска, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe Северна Македония и Хърватска;
    Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България;
    Елена Бакум-Рамола, управляващ директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe Украйна;
    Барбара Грабивода, главен стратегически директор в Publicis Le Pont;
    Никола Фоктовá, творчески директор на Leo Burnett & MSL Чехия.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Инфлацията в Еврозоната падна до най-ниското си ниво от 2 години насам
    Показателят се увеличава с най-бавното темпо от края на 2021 г.
    преди 2 дни
    България е привлякла €80 млн. по програма Хоризонт Евопа
    За 2 години български учени, изследователи и бизнес партньори са участвали в 214 проекта по програмата
    преди 2 дни
    Открит бе първия етап от фотоволтаичния парк на „Каменица“ АД в Хасково
    Съоръжението е последната най-голяма инвестиция на компанията в посока устойчиво развитие и е първото в подобен мащаб за Molson Coors на глобално ниво
    преди 2 дни
    За девета поредна година Лидл България посреща ученици за дуално обучение
    Те ще се обучават за професиите Икономист и Спедитор-логистик
    преди 2 дни
    НС прие промени в Закона за защита на подаващите сигнали служители
    Приемането на законопроекта е част от Плана за възстановяване и устойчивост