събота, 28 януари 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    444 прочитания

    Стартира записването за 10-ото юбилейно издание на „Рекламна академия“

    Крайният срок за заявяване на участие в студентското състезание е 6 февруари
    25 януари 2023, 15:58 a+ a- a

    Започна записването за 10-ото юбилейно издание на студентското състезание „Рекламна академия“. Платформата за заявяване на участие вече е отворена и ще бъде активна до 6 февруари 2023 г. 

    „Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), в който студенти, рекламодатели и агенции работят заедно.

    „За своите 10 сезона „Рекламна академия“ се превърна в сцена за студентите, за които рекламата е призвание. Сцена, на която като истински актьори студентите влизат в различни роли, забавляват се, развиват таланта си и дават максимума от своите възможности“, споделя доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в НБУ.

    Инициативата се провежда под мотото „Практиката е най-добрият учител“, която ще обедини в реализацията на общи проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България. „Рекламна академия“ събира хората с цел както кариерно развитие, така и личностно.

    „Тази инициатива е чудесен пример за дългогодишно и блестящо сътрудничество между университет и бизнес. Освен знания, практически опит и реални казуси „Рекламна академия“ предоставя безценна възможност да бъде усетен духът и ритъмът на нашата професия. Със своя синтезиран и иновативен формат този студентски конкурс създава атмосфера, която завладява и вдъхновява бъдещите професионалисти. Всъщност голяма част от участниците и победителите в „Рекламна академия“ вече са водещи специалисти, които днес изграждат професионалния облик на комуникационната индустрия в България“, споделя Чавдар Кенаров, Председател на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

    „Рекламна академия“ 2023 ще се проведе в рамките на 5 дни – от 13 до 17 февруари, на територията на Нов български университет. Участие ще имат възможност да вземат приблизително 200 студенти, които ще се състезават в 20 отбора. Всеки отбор ще има на разположение за сътрудничество и насоки един ментор рекламодател и двама ментори – представители на комуникационни агенции. През първите девет сезона в ,,Рекламна академия“ са участвали 1701 студенти, а тази година за първи път ще вземат участие и чуждестранни студенти – от Дания, Гърция, Франция и Германия.

    „Рекламна академия“ се наложи като един от най-значимите проекти, свързващи бизнеса и студентите по реклама и маркетинг. За рекламодателите той носи значителна полза, защото помага за ориентирана към практиката подготовка, открива талантите и ги мотивира да се реализират в България, което помага за стабилизиране на трудовия пазар“, споделя д-р Росен Мисов - Изпълнителен Директор на Българската асоциация на рекламодателите (БАР).  

    „Рекламна академия“ 2023 ще стартира с лекционна част на 13 февруари в Аулата на НБУ. Практическите сесии ще се състоят от 13 февруари до 16 февруари в специализирани зали за екипна работа в НБУ. В практическата част ще имат възможност да участват студенти след първа година на обучение в бакалавърски програми, както и студенти от магистърски програми. Добре дошли да се присъединят  ще бъдат и студенти от други висши училища, като за тях ще е необходимо да заплатят такса от 75 лв., придружена от вдъхновение за работа.

    Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването ще се състоят отново в Аулата на НБУ на 16 и 17 февруари. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Близо 100 хил. ученици ще получат подкрепа по проект на МОН
    Предвижда се аналогична процедура и за детските градини
    преди 10 часа
    САЩ се движат към въвеждане на ежегодна Covid ваксина
    FDA поиска мнение от своите съветници как да стане промяната и какво точно да включва
    преди 11 часа
    70% от офис площите на София са извън центъра на града
    Търсенето на офис площи може да се свие заради съкращаването на разходи в някои от най-големите ИТ компании в света, създавайки ефект на доминото и при местните компании, прогнозира MBL
    преди 12 часа
    преди 13 часа
    България ще увеличи участието си в Черноморската банка за търговия и развитие с 33 млн. евро
    От 1999 до момента банката е финансирала 39 проекта в България