събота, 28 януари 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    470 прочитания

    SiteMedia Consultancy е новият комуникационен партньор на BILLA България

    Агенцията ще отговаря за корпоративните комуникации на най-голямата търговска верига по брой магазини в страната през следващите 2 години
    24 януари 2023, 12:49 a+ a- a

    От началото на 2023 година SiteMedia Consultancy поема комуникационното обслужване на BILLA България. Екипът на агенцията ще отговаря за корпоративните комуникации на веригата през следващите две години. Конкурсът за нов комуникационен партньор на BILLA България се проведе в края на миналата година, а отличното познаване на пазара, целенасочените и креативни идеи на PR агенцията се оказаха сред основните фактори повлияли върху крайния избор на веригата.

    „Щастливи сме, че BILLA България се довери на експертизата и опита ни в сферата на комуникациите и избра именно нас за своя PR агенция за следващите две години. Вярвам в способностите и ентусиазма на нашия екип и съм сигурна, че като агенция доказала се през годините, със своя принос в изграждането и поддържането на класическите и иновативни комуникационни услуги на десетки международни компании, ще се справим с всички предизвикателства, пред които ни се наложи да се изправим“, коментира Ружа Загорска, изпълнителен директор на SiteMedia Consultancy и отбеляза: „Развитието на BILLA България в последните няколко години е огромно, а съвместните ни планове за бъдещето са още по-амбициозни, но напълно реалистични и постижими. Ние ще продължим да работим упорито с тях за утвърждаването им на българския пазар както като предпочитан работодател, така и като основен избор от потребителите за покупка на висококачествени продукти на достъпни цени.“

    BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.

    SiteMedia Consultancy е PR-агенция, специализирана в класически и иновативни комуникационни услуги като Employer Branding, Time Management, Talent Development, Community Branding, Risk Assessment, Change Management Communications и други. Агенцията е работила по успешни комуникационни кампании както за големи международни компании като Coca-Cola, HP Inc., Microsoft, Загорка, част от Хайнекен, Beiersdorf, Henkel, Settle и други, така и за иновативни стартъп идеи. За последните години агенцията е получила над 80 световни награди и номинации. SiteMedia Consultancy е единствената българска компания, обявена за едно от най-добрите работни места в PR-сферата за целия свят за 2018 и 2019 г. През 2019 г. бе обявена за Агенция на годината за целия свят на PR Platinum Awards и на Agency Elite Awards, както и за Най-бързо развиващата се агенция за 2019 г. за целия свят. През 2020 г. SiteMedia Consultancy спечели наградите за „Digital Team of the Year“ на ICCO Digital Awards 2020, „Game Changer“ на Digital PR Awards 2020 и много други. През 2021 г. агенцията получи почетни отличия на престижните Platinum PR Awards - „Agency of the year” в категорията 6 до 25 служителя и в категорията „Re-Branding / Re-Positioning“ за кампанията Nivea #daretowowandcare. През 2022 г. SiteMedia Consultancy спечели „Digital Agency of the Year“ на Digital PR Awards 2022 и Employee Relations на Platinum PR Awards 2022.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Близо 100 хил. ученици ще получат подкрепа по проект на МОН
    Предвижда се аналогична процедура и за детските градини
    преди 11 часа
    САЩ се движат към въвеждане на ежегодна Covid ваксина
    FDA поиска мнение от своите съветници как да стане промяната и какво точно да включва
    преди 11 часа
    70% от офис площите на София са извън центъра на града
    Търсенето на офис площи може да се свие заради съкращаването на разходи в някои от най-големите ИТ компании в света, създавайки ефект на доминото и при местните компании, прогнозира MBL
    преди 12 часа
    преди 14 часа
    България ще увеличи участието си в Черноморската банка за търговия и развитие с 33 млн. евро
    От 1999 до момента банката е финансирала 39 проекта в България