четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2835 прочитания

    Боряна Попова е новият Маркетинг мениджър на Delta.bg и Jump.bg

    Тя има дългогодишен корпоративен опит и успешни лични проекти
    18 януари 2023, 13:33 a+ a- a

    Боряна Попова е новият маркетинг мениджър на две от водещите хостинг компании в България – Delta.bg и Jump.bg.

    Професионалист с дългогодишен корпоративен опит и успешни лични проекти, тя влиза в полезрението на мениджърския екип през 2021 г. с участието си в състезанието Jump #Marketon, което предизвика най-добрите маркетолози, блогъри, влогъри и криейтив агенции в продължение на 9 месеца да се преборят в трудния технологичен сегмент на тема хостинг в различни категории.

    Победата, която Боряна отвоюва, очертава пътя ѝ напред и нагоре към Delta.bg и Jump.bg. „Състезанието бе истинска провокация - да надскоча себе си, като науча много повече на тема хостинг, да създам необходимите контакти, за да бъда подкрепена, както и да бъда неизчерпаем генератор на идеи, тъй като нишата е по-специфична и продуктите са практически невидими за потребителите.“

    Боряна Попова има икономическо образование в сферата на финансите от Икономическия университет във Варна, както и редица следдимпломни квалификации за мениджмънт и маркетинг. Предишният ѝ опит е в областта на бизнес развитието в сектора на комуналните услуги.

    „Щастлива съм, че се присъединявам към екипа в ключов за Delta и Jump момент – интеграцията на OpenStack в нашия клауд. Иновативната платформа ни дава възможност да предложим на своите клиенти високотехнологични услуги, които могат да се ползват и от потребители без експертиза в системната администрация. Ние първи в България внедрихме това техническо решение, а да си пионер в дадена област е не само предизвикателство, но и конкурентно предимство“, коментира Боряна.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 6 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 7 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 8 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 11 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк