вторник, 04 октомври 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    537 прочитания

    Key Experts Group се присъединява към комуникационната група Interpartners

    KEG се запазва като самостоятелна структура с отделен екип
    20 септември 2022, 15:06 a+ a- a

    Снимка: Interpartners

    Key Experts Group, творческа PR агенция с 16-годишен опит и портфолио от успешни проекти във всички сфери на публичните комуникации, се присъединява към голямото семейство на Interpartners Group, една от водещите български групи за комуникация с 30-годишна традиция. 

    Създадена през 1992 г. като агенция за пълно рекламно обслужване, днес Interpartners разполага с витална екосистема от няколко екипа, мрежа от компетенции за стратегическо и тактическо изграждане на комуникационни кампании, дългогодишни и нови клиенти от различни сектори и широк кръг партньори у нас и в региона. Групата работи с веруюто, че каузата на клиента е кауза на екипа и че той ще получи не само най-високо ниво комуникационна услуга като творческо решение и микс от канали, но и визия за бизнес развитие и за дългосрочен успех. Interpartners Group е ефективна структура със специализирани и утвърдени на пазара под-брандове: Interpartners (реклама, творческо обслужване, дигитални комуникации), Interimage (PR, събитиен мениджмънт и развитие на работодателска марка) и Media Camp (медия обслужване и нестандартни рекламни формати). От 2019 групата оперира със собствена партньорска мрежа под бранда SEEnthesis на 9 пазара в Югоизточна Европа. Сред клиентите на Interpartners Group са Американският университет в България, DEVIN, Schneider Electric, Schwarz IT, Dexcom, Saint-Gobain Glass, Deichmann, INTERSPORT, NuCrema, Европейската комисия, Националната агенция за приходите, Бизнес клуб „Белгия – България – Люксембург”.

    За всички настоящи и бъдещи клиенти това обединение означава повече възможности да утвърждават своя бранд, нови услуги, по-голям екип с по-широка експертиза, повече идеи и повече размах, както и излаз на регионалния пазар със SEEnthesis, мрежа от агенции в Югоизточна Европа, създадена от Interpartners Group. 

    „От създаването на агенцията винаги съм мислела за нея като за форма на обединение на професионалисти с различни компетенции, със собствена визия и оригинални идеи, но и с ясното разбиране, че идеите се надграждат, реализират и успяват в екип. Това е заложено и в самото име - Key Experts Group и е обещанието, което съхранихме във времето с всички, с които имах щастието да ме срещне работата и амбицията ми да изградя комуникационен бранд със собствен стил. Затова и присъединяването към Interpartners приемам като естествено развитие на тази идея – обединяваме се с екип от съмишленици, доказани професионалисти със сериозен опит и заедно ще предложим по-голяма комплексност на услугите, но и по-силна интеграция, по-голяма гъвкавост и повече смели идеи и добри решения“, коментира Десислава Пантелеева, основател на KEG. 

    Key Experts Group е независима комуникационна агенция, която съчетава стратегия, дизайн и иновации с отношение и ангажираност, за да помага на корпоративни, работодателски и потребителски брандове да постигат и преоткриват своите цели и своето бъдеще. От основаването си през 2006 г. KEG се фокусира върху стратегическите комуникации и тяхното управление, обръща голямо внимание на творческите идеи и реализацията им и предоставя микс от творчески и консултантски услуги в помощ на брандове с различни цели и насоченост – от големи международни компании, през български фирми, до стартиращи бизнеси. Сред клиентите на агенцията са компаниите в системата на „Кока-Кола“ в България, Lidl България, Allianz, Zagorka, PaySafe, Mansion Bulgaria, GfK, DHL Logistics, VM Finance Group и др.

    KEG се запазва като самостоятелна структура с отделен екип, но ще се разполага с пълния ресурс на групата, включително творческите и дигитални компетенции на Interpartners и водещата експертиза в сферата на работодателската марка на Interimage. 

    Катя Димитрова, основател и управляващ партньор на Interpartners Group, на свой ред сподели: „30 години в сферата на рекламата и комуникациите си е на практика да пишеш история. Корпоративната ни философия е да гледаме напред, да изпреварваме, да се стремим да предлагаме нови услуги и формати, преди партньорите ни да ги поискат от нас. Екипът ни не спира на едно място, експертите ни са признати и разпознаваеми; градим личности с хъс да работим за развитието на целия комуникационен сектор в България, не просто на нашия бизнес. Сделката за приобщаването на KEG също е нестандартна – две компании със сходна философия и стил обединяват усилията си с цел синергия и още повече възможности за нашите клиенти. И двата екипа вярваме, че когато влагаш сърце в работата си, резултатите са отличителни.“ 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Над 75% от заетите у нас работят в малки и средни предприятия
    МСП генерират 66% от добавената стойност в икономиката
    преди 12 часа
    Сливанията и придобиванията в световен мащаб със спад
    Тенденцията за понижаване продължава трети пореден месец
    преди 15 часа
    Индийската централна банка отново повиши лихвеният процент
    Увеличението от май насам е с общо 190 базисни пункта
    преди 16 часа
    Инфлацията в Еврозоната достигна 10% през септември
    Най-висок темп на ръст има енергията, чиято инфлация достига близо 41%, според данни на Евростат
    преди 17 часа
    Газпром прекрати доставките на газ за Италия
    Причините изглежда са регулаторни промени в Австрия, откъдето страната получава руско синьо гориво