Тематичен уъркшоп подпомага подготовката на заявките за престижните награди Effie® България
Тематичен уъркшоп „Как да спечелим Effie“ ще представи правилата и изискванията за участие в тазгодишното издание на най-престижния конкурс за маркетингова ефективност в света Effie Awards. Събитието се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и ще се проведе на 19 септември, понеделник, от 16:00 ч. на адрес: София, бул. „Христо Ботев“ 117.
Представянето на съвършено свършената работа не е лека задача. Полезни съвети за съставянето на перфектната заявка ще бъдат споделени от доказани професионалисти от рекламната и маркетингова индустрия с голям практически опит. Лектори са:
• Весела Апостолова - главен изпълнителен директор, Publicis Groupe Bulgaria;
• Грета Колева - управляващ директор, Graffiti BBDO and Proximity Sofia;
• Иво Алтънов - управляващ директор, Noble Graphics;
• Юлиан Добрев - създател и директор анализи, BluePoint Research and Consulting.
Водещ и модератор ще бъде Красимир Папазов, редакционен директор, Redlink.bg.
По време на обучението ще бъдат разяснени специфичните изисквания при подаването на заявки в категориите на Effie България 2022, с акцент върху категориите, въведени тази година („Нестопански сектор“, „Медия стратегия и иновации в традиционни и дигитални медии“, „Устойчив успех“, „Въвеждане на нов продукт, услуга“ и новите подкатегории в категория „Услуги“ - „Политическа реклама и публични услуги“, „Медии, култура и развлечения“). Специално внимание ще бъде отделено на конкретни категории, за които през годините участниците в конкурса срещат най-често трудности да дефинират цели и след това да защитят резултатите си. Програмата предвижда възможност за споделяне на добри практики и дискусия.