четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1802 прочитания

    Viber стартира нова функция у нас

    България е първата страна в Европа, в която функционалността „Бизнес чатове“ е налична
    01 септември 2022, 15:43 a+ a- a

    сн: Viber

    Rakuten Viber обяви старта на най-новата си функция, която ще позволи на всички съобщения и чатове между бизнеса и потребителите да бъдат събирани в една папка. България е първата страна в Европа, която ще лансира „Бизнес чатове“ в приложението, съобщават от компанията.

    Новата функционалност ще бъде активирана автоматично след получаване на първото бизнес съобщение - например при потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н. За потребители, които са имали разговори с бизнес в миналото, новата папка „Бизнес чатове“ ще се появи веднага след актуализацията на последната версията на Viber. Папката ще се намира сред останалите чатове на потребителя и в нея ще се съхраняват всички съобщения получени от брандове, по подразбиране. Това създава и едно допълнително ниво на сигурност за потребителя, тъй като всички съобщения, които се събират там ще бъдат само от верифицирани източници.

    Последни проучвания показват, че 71% от потребителите искат да има удобни начини за комуникация с бизнеса, а 95% от топ лидерите на компании, залагат като най-голям приоритет в стратегиите си именно клиентското преживяване.

    В България само за първото полугодие се вижда ръст от 50% сред всички изпратени бизнес съобщения и цели 79% ръст в разговорните съобщенията (поддръжка на клиенти; чат за направена поръчка и т.н.)

    С новата функционалност потребителите получават още повече контрол върху преживяването си в приложението благодарение на специална папка, която разделя бизнес разговорите им от личните чатове. Всеки потребител може да организира разговорите си с любимите брандове по свой вкус: да мести чатове от папката „Бизнес чатове“ в основния си списък със съобщения и обратно, да „закачи“ важни и конкретни чатове в горната част и т.н.

    Потребителите няма да пропуснат важни напомняния или съобщения от брандовете, благодарение на известията на заключен екран и удобния потребителски интерфейс. По подразбиране, съобщенията само от потвърдени акаунти се съхраняват в папката, така потребителите ще знаят, че получават достоверна информация.

    Към днешна дата над 8500 компании използват бизнес решенията на Viber, за да общуват с клиентите си лично. Само в България са създадени близо 700 бизнес акаунта, а бройката продължава да расте. Функцията „Бизнес чатове“ е перфектното място за бранда да общува със своите клиенти, за да създава ангажираност и конверисии. Функцията също създава обособено място, където потребителите са готови да общуват директно с брандовете. Освен това, новата функционалност подобрява отношенията между двете аудитории, като създава по-силна лоялност от потребителите. Тестовете показват, че процентът на отворени съобщения е над 70%. Клиентите се доверяват на съобщенията събрани в папката, защото са от верифицирани акаунти.

    „Нашата основна стратегия в момента е Viber да се превърне в суперприложение, а не просто да остане комуникационен инструмент. Затова и предлагаме набор от функции и възможности, които помагат на потребителите да улеснят ежедневните си задачи, без да напускат комфорта на приложението: от чатове с брандове до поръчка на храна — и дори плащане на комунални услуги, — коментира Кристина Констандаче, глобален директор продажби в Rakuten Viber. „Функцията „Бизнес чатове“ създава специално пространство, което е идеално за разговор между бранд и потребител, което го прави ефективно и удобно както за бизнеса, така и за клиентите.“

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 10 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 10 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 11 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 13 часа
    преди 15 часа