сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1178 прочитания

    The Other Half с нови услуги

    Компанията надгражда стратегическото консултиране с творчески комуникации
    29 август 2022, 12:50 a+ a- a


     Диляна Добринова, Георги Гавазов и Ивайло Ботушанов (Снимка: The Other Half)

    Четири години след основаването си, независимата бранд лаборатория The Other Half надгражда портфолиото си с добавянето на нова дивизия и набор от иновативни услуги, създадени да отговорят на нуждите на онези компании, за които традиционния модел на маркетинговите комуникации вече не е достатъчен. Новата дивизия се нарича The Other Half/Connect, a сред новите услуги са Creative Direction as a Service (CDaaS) и Brand Team Setup.

    The Other Half е независима бранд лаборатория с фокус изграждане на брандове и създаване на смислени връзки с всички техни публики. The Other Half постига това като оформя същността на бранда, организира бранд екосистема, съставя и обучава вътрешни бранд екипи, изгражда мрежи от външни партньори, провежда съвместни творчески спринтове с тях и предоставя CDaaS (Creative Direction as a Service). The Other Half вярва в силата на автентичните брандове. Компанията разработва собствена система от стратегически и творчески инструменти и прилага всеобхватен подход към изграждане и комуникиране на бранда. Начинът на работа e силно колаборативен и е базиран на работа с голяма мрежа от опитни професионалисти във всички аспекти на бранд дизайн, маркетинг, комуникации, HR и др. The Other Half е основана през 2018 г. Управлява се от Диляна Добринова, Георги Гавазов и Ивайло Ботушанов, които съчетават еклектичните си самоличности и умения със своя компактен екип и широка мрежа от партньори.

    С Creative Direction as a Service компанията предоставя услуга, насочена към съвместна работа с вътрешния екип на клиента и неговите външни партньори, с цел създаване на творчески решения, които са емоционално ангажиращи и стратегически ефективни. Творческият директор на The Other Half събира всички страни в общ екип, оптимизира ролите и процесите, въвежда практики за ефективна колаборация и направлява прецизното отразяване на стратегическата рамка в оригинален и отличителен творчески продукт. 

    Brand Team Setup от своя страна e услуга, насочена към изграждането на ефективен, съобразен със специфичните нужди на компанията модел за дългосрочно развитие на маркетинговите комуникации и изграждането на работодателска марка. Услугата включва оформянето на вътрешен бранд екип и/или външна мрежа от партньори. „С Brand Team Setup даваме на нашите клиенти по-лесен, и ефикасен начин да изградят работещ модел на бранд комуникация, който е съобразен със спецификата на техния бизнес и е адекватен на днешната медийна реалност“, коментира Георги Гавазов, управляващ директор на The Other Half.

    Към компанията като творчески партньор се присъединява Ивайло Ботушанов, чийто професионален опит като творчески директор и дигитален стратег минава през редица реномирани, международни агенции, сред които Digitas, Saatchi&Saatchi, Lowe. „Често работим с млади IT компании, които имат много успешен световен бизнес, но не са съвсем сигурни как да развиват бранда си и да използват пълния му потенциал за привличане на служители, клиенти… за бизнес развитие. За да наваксат, започват да формират вътрешни творчески екипи или да работят с фрийленсъри. В следващия момент осъзнават, че им липсват опит и умения в управляването на такъв тип професионалисти и процеси, и крайния резултат е меко казано незадоволителен. Тук като решение влиза Creative Direction as a Service“, споделя Ивайло. „Все повече компании от различни сектори избират подобен модел на работа съчетаващ вътрешен екип и фрийленсъри. Това, с което CDaaS надгражда тази комбинация е оптимизиране на ролите и процесите, консистентност на творческия продукт и стратегическа ефективност на комуникацията“ добавя той. 

    Друга дейност на новото звено The Other Half/Connect е провеждането на творчески спринтове и хакатони с професионалисти от различни сфери с цел генериране и реализиране на концепции и решения за създаване на смислени връзки между брандовете и всички техни публики. 

    „Разширяваме портфолиото си от услуги, отговаряйки на нуждите на пазара. Същевременно обаче, оставаме фокусирани в стратегическите бранд решения и запазваме начина си на работа, базиран на колаборативен подход и партньорство с най-разнообразни професионалисти - от най-големите студиа за филмови продукции, дизайн и уеб проекти, през специализираните агенции до индивидуални фрийленсъри. Вярваме, че така предлагаме на клиентите си истински работещ краен продукт, който е съобразен с нуждите на всеки специфичен бранд“, коментира Диляна Добринова, стратегически директор и партньор в The Other Half.

    През последните четири години The Other Half работи по изграждането, препозиционирането или отделянето на нови брандове на над 40 местни и международни компании, сред които OLX Group, Telerik Academy, Becherovka, MFG, Alterco Robotics, A Data Pro, Updata One, Мебели Виденов, Klear, WPX, Business Park Sofia, Freshko, Kitchen 59, Черноморски Улов и др. Опитът, натрупан в тези партньорства, и вникването в предизвикателствата за брандa и за бизнеса водят до непрестанно адаптиране на модела на работа и формулиране на нови услуги и инструменти, съчетаващи елементи от света на стратегическото планиране, маркетинговите комуникации, технологиите. Така консултантската лаборатория остава гъвкава и винаги адаптивна към новопоявяващите се нужди на съвременните български брандове с местен и глобален пазар.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 минути
    Google отмени някои от изискванията си, касаещи служители на нейни доставчици
    Това може да помогне на технологичния гигант да избегне договаряне със синдикатите
    преди 15 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 17 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 18 часа
    преди 18 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 20 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.