четвъртък, 11 август 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    650 прочитания

    Агенция ОТДО Консулт е новият корпоративен комуникационен партньор на Нестле България

    Конкурсът за избор продължи 3 месеца, като до финала достигнаха три агенции
    20 юли 2022, 11:18 a+ a- a

    (л) Нели Ангелова, Мениджър Комуникации, Нестле Югоизточен Пазар, и Олга Лозанова, собственик и управител на ОТДО консулт

    Процесът по избор на ексклузивен партньор за корпоративни комуникации на Нестле България завърши, след като на базата на вътрешна номинация на агенции, работещи на проектен принцип с компанията и задание към външни агенции за разработване на стратегия по конкретен казус бяха номинирани трима финалисти, от които след многофункионален анализ на ключови креативни, стратегически и финансови параметри, беше окончателно избрана агенция ОТДО Консулт, считано от 20 юли 2022 г.

    „За нас този избор е много важен, защото ние не търсим единствено външна експертиза, а разчитаме да намерим дългосрочен партньор, с когото да гледаме в една посока, да споделяме една и съща визия за развитието и позиционирането на Нестле България като компания с човешко лице, която внимателно подбира каузите и инициативите си така, че те реално да дават добавена стойност за обществото и икономиката. За нас е важно агенцията да е съмишленик, с когото обменяме енергия и идеи да случваме нещата при пълна синергия на усилията. Надявам се, че в лицето на ОТДО Консулт сме намерили този партньор!“ – сподели г-жа Нели Ангелова, Мениджър Комуникации, Нестле Югоизточен Пазар.

    Агенция „ОТДО Консулт“, представлявана от г-жа Олга Лозанова е една от водещите независими ПР агенции на българския пазар с над 15 години професионална биография, богато портфолио от клиенти с изградени дългосрочни партньорски отношения, сред които Лореал от 2009 година, EOS от 2012 г, Нарру ЕАД от 2013 г, Виваком от 2015 г, ЕMAG от 2017 г, Каменица от 2019 г, както и множество осъществени кампании за различни клиенти на проектен принцип и над 50 отличия на ПР Приз, Bright Awards, EFFIE Bulgaria и др.

    „За нас е голямо признание да бъдем част от комуникационния екип на Нестле България. Последните месеци работихме заедно по някои от най-важните проекти на компанията като „Нестле за Живей активно!“, „Нестле за по-здрави деца“ и „Залесяваме заедно!“ и усетихме личното отношение на хората вътре в екипа на Нестле към работата, фактът, че не пестят усилия и време да случват нещата така, че да бъдат смислени и реално полезни за хората. Това е една различна енергия, която зарежда и се надявам да продължим взаимно да се мотивираме и да действаме като партньори“– допълни Олга Лозанова, собственик и управител на ОТДО консулт.

    Нестле България изказва благодарност към другите две агенции финалисти All Channels и Intelday Solutions за отделеното време и изключително високото ниво и иновативност на представянето им по време на конкурса.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Инфлацията в САЩ се забави през юли
    Тя е 8,5% на годишна база, което е 0,6% по-малко спрямо предходния месец
    преди 14 часа
    A1 България приключи придобиването на ИТ компанията СТЕМО
    Двете компании ще продължат да работят самостоятелно, но с обща цел – дигитализацията на бизнеса
    преди 14 часа
    Малките и средни компании ще могат да се възползват от 735 млн. лв. безвъзмездни средства
    Средствата ще бъдат достъпни до края на годината, според министър Пулев до МПС ще стигат по 5 млн. лв. дневно
    преди 15 часа
    Проучване: България остава атрактивна за дискаунт веригите
    Търговски марки пренасочват експанзията си към Централна и Източна Европа заради войната в Украйна, което допринася за засиленото търсене на площи, отчитат от Cushman & Wakefield Forton
    преди 15 часа
    Боровец и Созопол са най-скъпите курорти за покупка на жилище у нас
    Жилищата в морските и планинските курорти отварят нова глава в развитието на този дълго подценяван сегмент от пазара, а обемите от сделки там бележат значителни ръстове, отчитат от Bulgarian Properties