вторник, 05 юли 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    668 прочитания

    Адам Найкълс е новият Главен Директор на отдел „Данни“ в Publicis Le Pont

    Позицията разширява съществуващите му задължения като Главен Директор на отдел „Данни“ в KINDRED, част от Publicis Groupe Чехия
    25 май 2022, 12:10 a+ a- a

    Снимка: Publicis Groupe

    Publicis Groupe Централна и Източна Европа (ЦИЕ) обяви назначението на Адам Найкълс за главен директор на отдел „Данни“ в Le Pont, централният хъб на компанията за дигитални решения от край до край. Тази нова позиция разширява съществуващите задължения на Адам като главен директор на отдел „Данни“ в KINDRED, част от Publicis Groupe Чехия, и ще засили работата му в тясно сътрудничество с ръководния екип на Publicis Le Pont и със специалистите за работа с данни по пазари, за разработване на иновативни, ефективни, и базирани на данни решения за клиентите.

    Присъединявайки се към екипа на Габриел Забушек, Главен Технологичен Директор на Publicis Groupe ЦИЕ, както и на Publicis Le Pont, назначението на Адам е още едно доказателство за амбициите на Publicis Groupe ЦИЕ да развива експертизата за управление на данни и технологични възможности.

    Конрад Дорабиалски, съпредседател на Le Pont, споделя: „Publicis Le Pont се стреми да бъде партньор на клиентите, за да ръководи тяхната дигитална трансформация със скорост, ефективност и преди всичко, с подход към потребителите. Данните буквално са нашият „кислород“, за да вдъхваме на тези процеси живот и можем да се справяме успешно с бизнес предизвикателствата чрез подход, базиран на данните и технологиите. След назначаването на Габриел по-рано тази година, присъединяването на Адам допълнително засилва нашата мощ, за да управляваме бизнеса чрез технологии.“

    Габриел Забушек, Главен Технологичен Директор на Publicis Groupe ЦИЕ и на Publicis Le Pont, допълва: „През годините Publicis Groupe успешно изгради силен набор от възможности за данни в региона на ЦИЕ. Това създава силна основа за нас да насочим фокуса към укрепване на свързаността и последователността на този много важен модел, за да отключим наистина растежа в света на платформите за бизнеса на нашите клиенти. С огромния опит на Адам в дигиталния маркетинг, той е идеалният кандидат, който да ни помогне да продължим напред в това направление.“

    Адам Найкълс казва:„Данните са ядрото на всичко, което правим за нашите клиенти днес. Да имаме възможността да работим с разширен екип от специалисти по данни, да се свързваме и синхронизираме, за да управляваме по-мащабно дигиталните процеси за нашите партньори, е наистина вълнуващо. Повече не означава непременно повече данни, необходими да осигурим истинска стойност за клиентите. Ние се ангажираме да предоставяме стабилна стратегия около внедряването на маркетингови технологии и системи за управление на данни в организациите на клиентите, с целта да управляваме ефективно промяната към маркетинга, основан на данни.“

    Адам има 12 години опит в индустрията за дигитален маркетинг от различни области на медийната и програматик сферата, AdTech и MarTech платформите, работата с данни и дигиталната трансформация. През последните три години Адам ръководи Центъра за върхови постижения за работа с данни и технологии на Publicis от Прага (част от Le Pont днес) – включително центровете за персонализиране и CRM хъбовете на 40 пазара за голям глобален автомобилен клиент, както и различни регионални и глобални клиентски проекти в категориите потребителски стоки, телекомуникации и автомобилна индустрия.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    ЕС договори нови правила за контрол на "Дивия запад" на крипто индустрията
    Компаниите за криптовалути ще трябва да имат лиценз за упражняване на дейност в ЕС, въвеждат се и мерки за защита на потребителите
    преди 11 часа
    България се присъединява към инициатива, подкрепяща ядрената енергетика
    Становището е покрепено от 20 синдиката от Белгия, Чехия, Финландия, Франция, Унгария, Литва, Румъния, Словакия, Словения и Хърватия
    преди 14 часа
    iBanFirst придобива базирания в Лондон Cornhill
    Финтех компанията планира международни сделки на стойност €100 млн. през следващите 3 години
    преди 15 часа
    Българската Gtmhub придоби нова компания
    Това е втората сделка по придобиване за българския стартъп от началото на 2022
    преди 15 часа
    SeedBlink стартира вторичен пазар, където инвеститорите могат да продадат придобитите активи
    Компанията стартира и SeedBlink Circle, общност за активни членове, за да улесни взаимодействието и споделянето на идеи