вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    859 прочитания

    Обявиха състава на журито на ФАРА 2022

    За поредна година имената, които ще оценяват творческите и медийните проекти, са еталон за богата експертиза и висок професионализъм
    16 май 2022, 12:04 a+ a- a

    Председател на журито на Творческия фестивал ФАРА 2022 е главният творчески директор на DDB Париж Александър Калчев. Снимка: Личен архив

    Ясни са тазгодишните членове на журито на ФАРА 2022, обявиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Те са избрани на база на номинации, в които е представен техният професионален опит, спечелени отличия, опит на жури на международни фестивали, ФАРА и други ключови конкурси за индустрията.

    „Участието в журито на ФАРА е голямо признание, но и тежка отговорност спрямо работата и усилията на своите колеги, както и спрямо репутацията на индустрията като цяло.“, посочват организаторите.

    Всяка агенция, член на БАКА е излъчила до 2 (две) номинации за представители в журито на Творческия фестивал, както и за това на Медийния фестивал. Водещ приоритет имат личните професионални постижения пред постиженията на агенцията, в която към дадения момент специалистът работи.

    Тази година в журито на ФАРА ще участват и независими експерти, доказани професионалисти в различни области, като всяка агенция имаше възможност да направи до 3 предложения, съобразно съответните секции на журито.

    Председател на журито на Творческия фестивал ФАРА 2022 е главният творчески директор на DDB Париж Александър Калчев. 

    В секция STORYTELLING проектите ще бъдат оценявани от: Емил Захариев – Режисьор и Арт директор (Независим експерт), Иван Ланджев – Творчески директор, McCann Sofia, Йордан Жечев - Регионален творчески директор, guts&brainsDDB, Константин Трендафилов - Partner / Creative Director, Human, Мария Милушева - Creative Director & Partner, Noble Graphics, Мартин Димитров – Основател/Творчески директор, Nitram и Стоян Радев - Театрален и филмов режисьор (Независим експерт).

    CRAFT секцията е поверена на: Александрина Стефанова - Творчески директор, All Channels Advertising, Велина Мавродинова - Творчески директор, Ентусиазъм, Емануела Беловарски - Head of Art, together&, Ивайло Недков - Творчески директор и съосновател, FourPlus (Независим експерт), Криста Радоева - Шрифтов дизайнер и типограф (Независим експерт), Надежда Трифонова - Основател и творчески директор, NRG Brands и Петър Кесерджиев - Chief Creative Director, Saatchi&Saatchi Sofia.

    Кои ще са отличените в секция TACTICS ще определят: Ангел Искрев - Творчески директор, proof. , Борил Караиванов - Творчески директор, графичен дизайнер и типограф (Независим експерт), Ивелина Гичева-Николова - Group Creative Director, Ogilvy София, Момчил Захариев - Творчески директор, NEXT-DC, Павел Кунчев - Съосновател на Fine Acts (Независим експерт) и Павлина Бонева - Творчески Директор, агенция The Smarts.

    Знакова роля в оценяването ще има GRAND JURY. То е съставено от всички представители на секции Storytelling, Craft и Tactics, към които ще се присъединят представители на рекламодателите, заели първите пет места в класацията „Рекламлодател на годината“ на предишното издание на Фестивала, а именно: Виктория Станчева - Brand Marketing Manager, Fashion Days, Йоана Цонева - Маркетинг мениджър, Хаус Маркет България (ИКЕА), Катерина Ушева - Mаркетинг директор, Kaufland България, Манол Славчев – Ръководител направление „Маркетинг и продажби“, ДЕЛИКАТЕС ЖИТНИЦА, Полина Видас - Директор Маркетинг и комуникации на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

    Експертите, които ще наградят медийните проекти, са: Александър Гагов - Managing Director, Connected / All Channels Group, Велислава Анастасова - Управляващ директор, Starcom, част от Publicis Groupe България, Владимир Стоилов - Управляващ директор, Wavemaker, част от Ogilvy Sofia, Иво Алтънов - Managing Director, Noble Graphics, Мария Тодорова - Основател, NEXT-DC, Quotes Magazine , Сава Ахмаков - Client Service Director, proof и Юлита Станишева - Executive Media Director, McCann Sofia. За определянето на победителите в категория „Медийна кампания“ към тях ще се присъедини Красимира Василева -  Sales, Marketing and PR Director, NOVA BROADCASTING GROUP.

    Припомняме, че двадесет и второто издание на ФАРА се провежда под творческата концепция „ГИЛДИЯ“ - идея, която се осланя на необходимостта от колаборация между всички страни в комуникационната индустрия. 

    ФАРА 2022 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции. Проектът е част от програма Наследство на Пловдив – Европейска столица на културата 2019.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 28 минути
    Във Варна бе открита училищна лаборатория за екология и зелена енергия
    Общо 55 училища в България се включват в съвместни лаборатории, в които ще се създават предложения за промени в различни области на образователния процес
    преди 17 часа
    С 1 софийска заплата може да си купите 1 кв.м. жилищна площ в столицата
    Търсенето ще остане голямо, а ръстовете в цените ще бъдат малко над очакваните нива от 5-10%, сочи анализ на Bulgarian Properties
    преди 18 часа
    Lidl открива аутлет магазин за нехранителни стоки
    Селекцията от продукти се различава от останалите обекти
    преди 19 часа
    преди 19 часа
    Tesla намали допълнително цените в САЩ и Китай
    В Азия цената е намалена с около $2000
    преди 20 часа
    НС отложи на първо четене пълната либерализация на пазара на ток
    Либерализацията на пазара на ток за бита се отлага с година