вторник, 05 юли 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    493 прочитания

    Обявиха състава на журито на ФАРА 2022

    За поредна година имената, които ще оценяват творческите и медийните проекти, са еталон за богата експертиза и висок професионализъм
    16 май 2022, 12:04 a+ a- a

    Председател на журито на Творческия фестивал ФАРА 2022 е главният творчески директор на DDB Париж Александър Калчев. Снимка: Личен архив

    Ясни са тазгодишните членове на журито на ФАРА 2022, обявиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Те са избрани на база на номинации, в които е представен техният професионален опит, спечелени отличия, опит на жури на международни фестивали, ФАРА и други ключови конкурси за индустрията.

    „Участието в журито на ФАРА е голямо признание, но и тежка отговорност спрямо работата и усилията на своите колеги, както и спрямо репутацията на индустрията като цяло.“, посочват организаторите.

    Всяка агенция, член на БАКА е излъчила до 2 (две) номинации за представители в журито на Творческия фестивал, както и за това на Медийния фестивал. Водещ приоритет имат личните професионални постижения пред постиженията на агенцията, в която към дадения момент специалистът работи.

    Тази година в журито на ФАРА ще участват и независими експерти, доказани професионалисти в различни области, като всяка агенция имаше възможност да направи до 3 предложения, съобразно съответните секции на журито.

    Председател на журито на Творческия фестивал ФАРА 2022 е главният творчески директор на DDB Париж Александър Калчев. 

    В секция STORYTELLING проектите ще бъдат оценявани от: Емил Захариев – Режисьор и Арт директор (Независим експерт), Иван Ланджев – Творчески директор, McCann Sofia, Йордан Жечев - Регионален творчески директор, guts&brainsDDB, Константин Трендафилов - Partner / Creative Director, Human, Мария Милушева - Creative Director & Partner, Noble Graphics, Мартин Димитров – Основател/Творчески директор, Nitram и Стоян Радев - Театрален и филмов режисьор (Независим експерт).

    CRAFT секцията е поверена на: Александрина Стефанова - Творчески директор, All Channels Advertising, Велина Мавродинова - Творчески директор, Ентусиазъм, Емануела Беловарски - Head of Art, together&, Ивайло Недков - Творчески директор и съосновател, FourPlus (Независим експерт), Криста Радоева - Шрифтов дизайнер и типограф (Независим експерт), Надежда Трифонова - Основател и творчески директор, NRG Brands и Петър Кесерджиев - Chief Creative Director, Saatchi&Saatchi Sofia.

    Кои ще са отличените в секция TACTICS ще определят: Ангел Искрев - Творчески директор, proof. , Борил Караиванов - Творчески директор, графичен дизайнер и типограф (Независим експерт), Ивелина Гичева-Николова - Group Creative Director, Ogilvy София, Момчил Захариев - Творчески директор, NEXT-DC, Павел Кунчев - Съосновател на Fine Acts (Независим експерт) и Павлина Бонева - Творчески Директор, агенция The Smarts.

    Знакова роля в оценяването ще има GRAND JURY. То е съставено от всички представители на секции Storytelling, Craft и Tactics, към които ще се присъединят представители на рекламодателите, заели първите пет места в класацията „Рекламлодател на годината“ на предишното издание на Фестивала, а именно: Виктория Станчева - Brand Marketing Manager, Fashion Days, Йоана Цонева - Маркетинг мениджър, Хаус Маркет България (ИКЕА), Катерина Ушева - Mаркетинг директор, Kaufland България, Манол Славчев – Ръководител направление „Маркетинг и продажби“, ДЕЛИКАТЕС ЖИТНИЦА, Полина Видас - Директор Маркетинг и комуникации на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

    Експертите, които ще наградят медийните проекти, са: Александър Гагов - Managing Director, Connected / All Channels Group, Велислава Анастасова - Управляващ директор, Starcom, част от Publicis Groupe България, Владимир Стоилов - Управляващ директор, Wavemaker, част от Ogilvy Sofia, Иво Алтънов - Managing Director, Noble Graphics, Мария Тодорова - Основател, NEXT-DC, Quotes Magazine , Сава Ахмаков - Client Service Director, proof и Юлита Станишева - Executive Media Director, McCann Sofia. За определянето на победителите в категория „Медийна кампания“ към тях ще се присъедини Красимира Василева -  Sales, Marketing and PR Director, NOVA BROADCASTING GROUP.

    Припомняме, че двадесет и второто издание на ФАРА се провежда под творческата концепция „ГИЛДИЯ“ - идея, която се осланя на необходимостта от колаборация между всички страни в комуникационната индустрия. 

    ФАРА 2022 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции. Проектът е част от програма Наследство на Пловдив – Европейска столица на културата 2019.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    ЕС договори нови правила за контрол на "Дивия запад" на крипто индустрията
    Компаниите за криптовалути ще трябва да имат лиценз за упражняване на дейност в ЕС, въвеждат се и мерки за защита на потребителите
    преди 10 часа
    България се присъединява към инициатива, подкрепяща ядрената енергетика
    Становището е покрепено от 20 синдиката от Белгия, Чехия, Финландия, Франция, Унгария, Литва, Румъния, Словакия, Словения и Хърватия
    преди 14 часа
    iBanFirst придобива базирания в Лондон Cornhill
    Финтех компанията планира международни сделки на стойност €100 млн. през следващите 3 години
    преди 14 часа
    Българската Gtmhub придоби нова компания
    Това е втората сделка по придобиване за българския стартъп от началото на 2022
    преди 14 часа
    SeedBlink стартира вторичен пазар, където инвеститорите могат да продадат придобитите активи
    Компанията стартира и SeedBlink Circle, общност за активни членове, за да улесни взаимодействието и споделянето на идеи