Бизнес консултиране и стратегически маркетинг са основните направления, в които gobox consults ще работи
Ключовите специалисти в екипа са Петър Бояджиев, Минчо Василев и Георги Първанов, които имат над 12-годишен опит в агенцията. Снимка: gobox
През май този месец агенцията за цялостно рекламно обслужване gobox обяви, че вече разполага с ново стратегическо звено, което ще обслужва своите текущи и бъдещи партньори – gobox consults. Основните направления, в които звеното работи, са решения и консултации за развитието на бранда, подобряване и изготвяне на маркетинг и медия стратегии и цялостна дигитализация на марката и продажбите.
Сред текущите клиенти са Болярка ВТ, Warner Media, Вени и Ко, Ферма Багри, като в портфолиото още влизат стратегически проекти на брандове и организации като Elica PRO, AMC, MJ Dairies, PromOceans и други.
Ключовите специалисти в екипа са Петър Бояджиев, Минчо Василев и Георги Първанов, които имат над 12-годишен опит в агенцията, създала над 180 кампании и проекти за над 20 пазара в Европа и САЩ.
„С gobox consults вярваме, че можем да помогнем на бизнеса в България и региона не само да подобри маркетинга си или да създаде по-правилна стратегия за развитие на марките си, но най-вече да реализира по-бързо или по-умно своите бизнес цели. Заедно с отдадеността на екипа и гъвкавостта на процесите си, това ни е откроявало като агенция през последните години и ни дава увереността, че можем да продължим развитието си и като creative & effective консултанти.“, коментира Петър, Head of Branding & Marketing Strategy.