четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1399 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за седми пореден път

    21 април 2022, 13:04 a+ a- a

    Геновева Бакърджиева - мениджър „Комуникации с компании“ в JOBS.bg (вляво), получи наградата на официална церемония в София

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за седми пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар на глобалната организация Superbrands.  

    На тържествена церемония в София организацията връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар. На събитието беше представено и седмото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социалноотговорни каузи.

    Вижте видео от награждаването на най-силните марки на българския пазар, включени в осмото издание на Superbrands Bulgaria 2021–2022.

    Потребителски марки (Business-to-Consumer): BoschbTVCash CreditDeroniDir.bgDomaine BoyarFibankХрус-ХрусIdeal StandardLidlМайонеза КрасиMobile BulgariaNeffRiceUP!Turkish AirlinesУниКредит Булбанк, Yavlena.

    Бизнес марки (Business-to Business):  Jobs.bg, Kreston BulMarПенков, Марков и партньориRené Gourmet GroupSEGSoudalUnimasters Logistics.

    За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промоцията на бранда България по света. Тази година наградата получи Българският ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио. Вижте видео от награждаването ТУК.

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

    В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 5 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 9 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 10 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 11 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам