Геновева Бакърджиева - мениджър „Комуникации с компании“ в JOBS.bg (вляво), получи наградата на официална церемония в София
JOBS.bg получи приз за Superbrand за седми пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар на глобалната организация Superbrands.
На тържествена церемония в София организацията връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар. На събитието беше представено и седмото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социалноотговорни каузи.
Вижте видео от награждаването на най-силните марки на българския пазар, включени в осмото издание на Superbrands Bulgaria 2021–2022.
Потребителски марки (Business-to-Consumer): Bosch, bTV, Cash Credit, Deroni, Dir.bg, Domaine Boyar, Fibank, Хрус-Хрус, Ideal Standard, Lidl, Майонеза Краси, Mobile Bulgaria, Neff, RiceUP!, Turkish Airlines, УниКредит Булбанк, Yavlena.
Бизнес марки (Business-to Business): Jobs.bg, Kreston BulMar, Пенков, Марков и партньори, René Gourmet Group, SEG, Soudal, Unimasters Logistics.
За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промоцията на бранда България по света. Тази година наградата получи Българският ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио. Вижте видео от награждаването ТУК.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.
В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.