петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    995 прочитания

    ФАРА 2022 ще се проведе от 8 до 11 юни в Пловдив

    Тази година Фестивалът е под творческата концепция „ГИЛДИЯ“, заявки ще се приемат до 21 април
    28 март 2022, 11:59 a+ a- a

    През 2022 г. ще се проведе двадесет и второто издание на ФАРА. Фестивалът на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и най-голям форум за креативната индустрия в България тази година се завръща в Пловдив.

    Комуникационните агенции ще могат да подават своите заявки в два фестивала – Медиен и Творчески. Платформата за подаване на заявки е отворена за участие, като крайният срок за подаване на заявки е 21 април 2022, съобщиха от БАКА.

    За втора поредна година ФАРА ще бъде домакин и на Медиен фестивал, който ще отличи открояващите се със стратегия и креативност медийни кампании. Заявки се приемат в 3 основни направления с общо 11 категории.

    Следвайки непрестанното развитие на комуникационния пазар, организаторите на фестивала представят няколко новости около категориите в творческия конкурс. Творческият фестивал ще приема заявки в четири секции с 12 основни категории, разделени на общо 38 категории и подкатегории. 

    •Оформят се четири секции, в които са разпределени конкурсните категории – Storytelling, Craft, Tactics, Grand Jury. 

    •Въвеждат се две изцяло нови за конкурса основни категории: Storytelling & Film Craft и Topical and Real Time Marketing. 

    •      В категория Storytelling & Film Craft заявки ще могат да се подават в подкатегории Copywriting & Storytelling, „Кинематография“, „Музика и саунд дизайн“. 

    •В основна категория Craft организаторите представят пет изцяло нови подкатегории: „Илюстрация“, „Фотография“, „Типография“, „Анимация“ и „Пространствен дизайн“. 

    •Към наложилите се подкатегории „Бранд идентичност“ и „Дизайн на опаковки“ в основна категория „Идентичност“ заявки ще се приемат в три нови подкатегории: „Лого“, „Ребрандинг“, „Бранд материали“. 

    •Новости има и в категория Digital, където агенциите ще се състезават в общо седем подкатегории, сред които са и новите Engagement и „Инфлуенсър маркетинг“. В отговор на тенденциите в индустрията, в тази категория са преместени категории Digital Craft и „Други аудио форми на реклама“. 

     В конкурсната програма на ФАРА 2022 могат да участват рекламни форми и комуникационни кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са публикувани/излъчени/организирани между 01.01.2021 и 20.04.2022 г. 

    Тази година ФАРА се провежда под творческата концепция „ГИЛДИЯ“ - идея, която се осланя на необходимостта от колаборация между всички страни в комуникационната индустрия. 

    „ФАРА, освен фестивал за креативност, е и мястото, на което се събират хора от индустрията. Тази година, комуникационна стратегия и съдържанието на ФАРА целят да обединят бранша около идеята за “Гилдия” и да дадат гласност на всички, които участват в рекламната индустрия: комуникационни агенции, клиенти, медии и останалите партньори, без които няма как да съществува българската реклама. Всички ние изграждаме средата, в която работим. Затова е нужно да общуваме повече, да разменяме гледни точки, знание, опит и да се вдъхновяваме помежду си. В тези трудни за всички времена искаме да покажем какво можем и още повече, какво можем, когато сме обединени“, коментира Ненад Лозович, председател на БАКА и член на Организационния комитет на ФАРА.

    Наградените със злато заявки на фестивала ще получат правото безплатно да участват на международния фестивал ADCE Awards и да бъдат включени в The Annual of Annuals – електронно издание, което представя всички най-добри примери на рекламата и дизайна в Европа. Същевременно отличените със сребро и бронз ще имат възможност да участват при преференциални условия.

    ФАРА 2022 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции. Проектът е част от програма Наследство на Пловдив – Европейска столица на културата 2019.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 9 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 14 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 15 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 15 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам