четвъртък, 10 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4897 прочитания

    MultiSport: Компаниите са насочени към хората повече от всякога

    Една от новите тенденции е, че служителите търсят все повече избор и контрол на това, което получават, казва Михаил Минев, директор „Маркетинг и продажби“ в „Бенефит системс България“
    16 февруари 2022, 10:39 a+ a- a

    Михаил Минев, директор „Маркетинг и продажби“ в „Бенефит системс България“

    Компанията „Бенефит системс България“, издаваща картите MultiSport, обяви, че пуска нов продукт на българския пазар. Multisport Lite e карта на по-ниска цена, която дава достъп до над 350 обекта в страната и покрива основните видове активности. В зависимост от предпочитанията и навиците си, служителите могат да избират между MultiSport и MultiSport Lite. За притежателите на MultiSport Lite също е предвидена карта за придружител – същата по вид като картата на служителя.

    Повече за новия продукт и как Ковид пандемията се отрази на придобивките, които предлагат компаниите, разговаряхме с Михаил Минев, директор „Маркетинг и продажби“ в „Бенефит системс България“.

    Г-н Минев, откога “Бенефит системс” присъства на българския пазар? Към днешна дата колко компании са Ваши клиенти и колко MultiSport карти сте издали?
    Тази година ще станат 7 години, „Бенефит системс България“ е регистрирана през 2015 г. Над 2000 компании са наши клиенти и към този момент имаме над 80 000 активни карти MultiSport.

    С колко обекта работите, какъв тип и в кои локации?
    В мрежата на MultiSport има над 1000 обекта за спорт и отдих, също така картата дава и отстъпки в магазини за спортни стоки, спортно оборудване, хранителни добавки и възстановителни процедури. Партньорски обекти имаме в цялата страна, в над 100 населени места.

    Как пандемията промени придобивките, които предлагат компаниите от това, което Вие виждате?
    В началото нямахме представа какъв ще е ефектът от пандемията върху придобивките, но това, което видяхме, много ни зарадва. Компаниите са насочени към хората повече от всякога. Продължават да инвестират там, където виждат стойност за служителите си.

    Как това се отрази на Вашата компания?
    MultiSport като придобивка остана важна за работодателите и ценна за служителите. Промяна наблюдаваме в това къде спортува нашият ползвател. Именно в обстановката на хибриден модел на работа най-силно се показаха стойността и предимствата на картата. Разнообразието от обекти в цялата страна дава възможност на хората да спортуват, където и да са.

    Какви продукти предлагате на българския пазар?
    Първата ни, основна карта – MultiSport, MultiSport KIDS – като допълнителна възможност за притежателите на карта MultiSport и новият ни продукт– MultiSport LITE.

    Имате нов продукт – разкажете повече, какво представлява и с какво е различен?
    Да, за първи път след детската карта представяме нов продукт – MultiSport Lite. MultiSport Lite e карта за спорт, която залага на 5 основни спортни активности – фитнес, бойни изкуства и спортове, плуване, народни танци и аеробни занимания. Принципът е същият като при основната карта MultiSport – предоставя се чрез работодател и може да се посещава по една активност на ден. Основната разлика между двете карти е размерът на партньорската мрежа – MultiSport Lite дава достъп до над 350 спортни обекта (за сравнение в мрежата на MultiSport има повече от 1000 обекта). Създадохме MultiSport Lite, за да дадем избор и възможност на служителите да управляват достъпа до спортните обекти в зависимост от навиците и предпочитанията им.

    Може ли да разкажете какви са различните ценови опции за MultiSport карта и кои са най-предпочитани от работодателите в момента? Има ли разлика с преди пандемията?
    Компаниите могат да избират между три модела на финансиране – пълно финансиране от работодател, частично финансиране на услугата или финансиране изцяло за сметка на служителя. Както споменах по-горе, работодателите продължават да инвестират усилия, време и средства в подобряване благосъстоянието на служителите им. Това, което виждаме като най-предпочитан модел, е частичното финансиране – по този начин се поддържа висока ангажираност и добър баланс както за служителя, така и за работодателя.

    Имате ли данни какви спортове/обекти са най-предпочитани в последните две години пандемия? Това по-различно ли е отпреди 2020?
    Фитнесът остава традиционно най-предпочитана активност. Известна промяна и по-нисък интерес се наблюдава при груповите активности, като причините са комплексни и до голяма степен обективни спрямо наложените мерки – ограничен капацитет на залите, изискване за зелен сертификат и т.н.

    През 2020 обявихте, че увеличавате нетната цена, която заплащате към своите партньори – спортните центрове. От днешна гледна точка какво Ви струваше това решение?
    Благодарение на промяната в ДДС за спортни услуги от 20 на 9%, която влезе в сила през август 2020 г., увеличихме нетната цена, която заплащаме към своите партньори. Така към днешна дата успяхме да подкрепим фитнес индустрията с над 3 млн. лв.

    Какви са Вашите очаквания за постковид корпоративния живот и как това ще се отрази на пакета от придобивки, които компнаиите предлагат на служителите си?
    Съществена промяна е, че ако преди хибридният модел на работа беше по-скоро екзотика, сега е стандарт. Една от тенденциите е, че служителите търсят все повече избор и контрол на това, което получават. Именно затова създадохме MultiSport Lite.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 51 минути
    Wiser Technology купува сръбската Badin Soft
    Това е 7-та сделка по придобиване на българската софтуерна компания за последните 18 месеца
    преди 1 час
    Eldrive и AMPECO стартират стратегическо партньорство
    Те ще работят за ускоряване навлизането на зарядна инфраструктура за електромобили в Източна Европа и Прибалтика
    преди 2 часа
    Започва изготвяне на Национална индустриална стратегия, съвместно с ЕК и бизнеса
    Министър Николов се срещна с представители на Европейската комисия
    преди 2 часа
    Ryanair стартира нова дестинация от Пловдив
    Обсъжда се откриването на авиолинии от Испания и Италия от Пловдив
    преди 4 часа
    Слаб ръст на нощувките на чужденци у нас през август
    Според данните на НСИ нощувките на българи намаляват с 2%