петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7192 прочитания

    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Anakatech?

    За ключовите проекти, екипите и технологиите, които използват, научете от Ива Николова - HR Manager, и Стефан Буйнов - R&D Manager
    18 февруари 2022, 13:53 a+ a- a

    Ива Николова - HR Manager, и Стефан Буйнов - R&D Manager в Anakatech

    ИТ секторът в България продължава да се развива динамично и да предлага все повече и все по-интересни възможности за професионална реализация. Технологичните екипи в България работят по проекти на компании и организации от цял свят, разработват собствени софтуерни продукти, които намират приложение в разнообразни области от живота.  

    По какви проекти работи Anakatech в България, пред Economy.bg разказват Ива Николова - HR Manager, и Стефан Буйнов - R&D Manager.

    Кой е основният проект/продукт или ключовите проекти/продукти, по които работят екипите на Anakatech в България?
    Ива Николова: Anakatech е иновативна технологична компания, фокусирана върху разработване на своя iGaming платформа, като предлага голямо разнообразие от скреч и слот игри, базирани на уеб- и мобилни устройства. За целта сме изградили 4 арт дизайн студиа, всяко от които работи по собствена иновативна идея във всеки един момент. Успяваме да издаваме нова игра средно по веднъж на две седмици. За миналата година разработихме 41 нови игри.

    За да могат игрите да достигнат до крайни клиенти, разработваме и собствена игрална платформа. 

    Гордеем се, че благодарение на множеството ни екипи можем да осигурим напълно затворен цикъл от услуги: от визуалното оформление на дадена игра, през разработката и нейното тестване.

    Колко души работят по всеки от проектите и какви специалисти са те?
    Ива Николова: Броят на колегите в даден екип варира в зависимост от естеството на самия проект.

    При създаването на игрите например екипите са съставени от около 45 души, от които има: продуценти, графични дизайнери, аниматори, програмисти, специалисти по качеството и мениджъри на проекти. 

    По игралната ни платформа работят около 85 души, от които програмисти (Frontend, Backend и Fullstack), архитекти, специалисти по качеството, DevOps специалисти, продуктови и проектни мениджъри.

    Какви технологии използвате за отделните проекти?
    Стефан Буйнов: Използваме доказани, съвременни технологии, като се опитваме да актуализираме регулярно версиите им до последните стабилни такива, за да отговорим на постоянно променящите се нужди на бизнеса, в който оперираме. За бекенда използваме Java 11, Spring Boot и NodeJs, а при фронтенда – Angular, React и Redux. В web екипа използват предимно CSS/HTML, JavaScript. Също така имаме и собствен фреймуърк за автоматизирано тестване, базиран на Selenium и Cucumber. При разработката на игри разчитаме на JavaScript и Cocos Creator. За създаването на игрите работим с голям диапазон от софтуерни продукти, като се започне с основните за графичната част,  преминем през популярните програми за анимация и стигнем дори до крайния стадий – билдването на ресурсите и режисирането на геймплея.

     

     

    Как е организиран работният процес и каква е мениджмънт структурата при отделните проекти?
    Стефан Буйнов: В платформата следваме Scrum ориентиран процес  с 4-седмични спринтове. Имаме ежедневни стендъп срещи, ежеседмични Refinement срещи, също така ретроспективни и демонстрационни срещи по време на всеки спринт.

    Мениджмънт структурата ни е сравнително плоска, като даваме възможност на всички колеги да поемат инициативи и отговорности в рамките на екипа си.

    Как се промениха проектите през годините?
    Стефан Буйнов: Новите лицензи, които ни позволяват да разширим обхвата на работа, доведоха до необходимостта да разраснем екипите и като експертиза, и като брой хора. За миналата година увеличихме броя на нашите служители почти двойно. Новите пазари, за които разработваме игри, пък доведоха до увеличаване на портфолиото от предоставяни от нас услуги.

    Кои са най-големите предизвикателства при при всеки от ключовите проекти, по които работите?
    Стефан Буйнов: Във връзка с разрастването на екипите беше важно да адаптираме процесите и координацията като цяло в съответствие с променящите се нужди на по-големите екипи. В тази връзка ни помогна това, че не сме строго корпоративно ориентирани, а имаме възможност да прилагаме гъвкавост при промяна на правилата според бизнес нуждите и нуждите на съответния екип. 

    Кои са най-големите постижения, които можете да отбележите при всеки от ключовите проекти, по които работите?
    Стефан Буйнов: На първо място, миграцията на всички наши сайтове за игри от първата версия на игралната ни платформа, която беше морално остаряла, към новата ни такава. Това беше изключително постижение предвид, че двете платформи бяха напълно различни  както технологично, така и от идеологическа гледна точка. Допълнително  успяхме да направим миграцията в рамките на няколко месеца през 2020 година, в разгара на COVID пандемията, докато се нагаждахме към режим за работа от вкъщи.

    Второто, което искам да спомена е пълното преписване на съществуващо фронтенд приложение, в доста разумни срокове и с изключително качество. Всеки, който е участвал в пълно преписване на софтуерен проект, знае колко предизвикателно може да е това. Нашият екип запази концентрация и дисциплина през целия период и резултатът напълно оправда очакванията.

    Какво предстои при отделните проекти?
    Стефан Буйнов: Наред с добавянето на нова функционалност и обогатяване на възможностите на нашите продукти  ни предстои период на подобряване на съществуващи елементи от нашите продукти, изцяло ориентирани към подобряване качеството на кода и намаляващи времето за промяна и подобряване на функциите на системата. 

     Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на Anakatech/Ай Ес Джи Би Джи ЕООД в JOBS.bg тук


    ВИЖТЕ ОЩЕ

    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Flat Rock Technology?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Atos Bulgaria Competency Center
    ИТ проектите в България: Какви продукти разработва Balkan Services?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Нетера?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Fourth?
    ИТ проектите в България: По какви продукти работи Dynamo Software?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Мнемоника?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Paysafe?
    ИТ проектите в България: Какви продукти разработва Alcatraz AI?
    ИТ проектите в България: Какви продукти разработва PROS?

    ИТ проектите в България: По какви проекти работи News UK екипът на Questers?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Tick42?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Grafixoft?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Gameloft?
    ИТ проектите в България: Какви продукти разработва VMware?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи HeleCloud?
    ИТ проектите в България: Какви продукти разработва AtScale?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Smart IT?
    ИТ проектите в България: Какви продукти разработва Infragistics?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Appolica?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Astea Solutions?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи „Сенсата Технолоджис“?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи HPE?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Mansion?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи А1 България?

    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Dreamix?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Immedis?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи SEEBURGER?
    ИТ продуктите в България: По какви продукти работи DIGITALL
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Енетпулс?
    ИТ проектите в България: Какъв продукт разработва StorPool Storage?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Блубито?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Модис?
    ИТ проектите в България: Какви продукти разработва Playtech?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Coherent Solutions?
    ИТ проектите в България: Какви продукти разработва Experian?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи DHL Freight ESS?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи "Бианор Сървисиз"
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи МенторМейт?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Proxiad?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи DataArt?
    ИТ проектите в България: По какви проекти работи Resolute Software?
    ИТ продуктите в България: Какви продукти разработва Progress?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 минути
    Очаква се пазарът на смартфони да се възстанови през 2024 г.
    Най-голям ръст се очаква в премиум сегмента, показват данни на Counterpoint Research
    преди 2 часа
    38 млрд. долара достигат загубите от финансови измами през 2023
    БОРИКА стартира инициатива за превенция на финансови измами
    преди 2 часа
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март
    преди 3 часа
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 3 часа
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 4 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове