сряда, 16 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3683 прочитания

    Рекламата на мобилни устройства по-ефективна от уеб банерите

    Мобилните банери отчитат до 14 пъти по-високи резултати
    27 август 2012, 17:44 a+ a- a

    Мобилната реклама продължава да се радва на по-голяма ефективност, сравнено със стандартните дисплей банери, показва проучване на MediaMind, цитирано от eMarketer. Мобилните банери отчитат клик рейт (CTR) между 0.42% и 1.41% в зависимост от пазара.

    Потребителите в Азия и Тихоокеанския регион са най-резистентни към рекламите на мобилния си телефон, докато потребителите в Европа, Африка и Средния Изток са най-склонни да кликнат върху рекламно съобщение. Северна Америка се нарежда по средата с 0.86% CTR.

    За сравнение стандартният уеб банер постига 0.10% кликове, като при нестандартните формати (rich media) CTR-ът може да достигне до 0.40%. 

    eMarketer очаква пазарът на мобилната реклама да достигне 2.61 млрд. долара тази година, като 33% от тях ще бъдат похарчени за банери (стандартни и rich media). Половината рекламни бюджети пък ще отидат за реклама в търсачки.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Digital Media Technology Sp. придобива ApiHawk
    Полска технологична група придобива бизнеса на българската софтуерна компания
    преди 12 часа
    НСИ отчита 1% дефлация през септември
    Годишната инфлация е в размер на 1,2%
    преди 15 часа
    Индонезия поиска Google и Apple да блокират Temu в магазините си за приложения
    Целта – да бъде запазен малкият и среден бизнес в страната от нелоялна конкуренция
    преди 16 часа
    България е готова да подкрепи инвестиции в развитието на дигиталната инфраструктура и свързаността
    Президентът Радев се срещна с представители на американски компании в областта на високите технологии, киберсигурността, дигиталната и комуникационната инфраструктура
    преди 1 ден
    Операторите на ваучери: 96% от потребителите са доволни от дигитализацията на ваучерите
    Броят на търговците, използващи ваучери за храна, се е увеличил от 1000 до 4 хил. месечно след дигитализацията