Мобилните банери отчитат до 14 пъти по-високи резултати
Мобилната реклама продължава да се радва на по-голяма ефективност, сравнено със стандартните дисплей банери, показва проучване на MediaMind, цитирано от eMarketer. Мобилните банери отчитат клик рейт (CTR) между 0.42% и 1.41% в зависимост от пазара.
Потребителите в Азия и Тихоокеанския регион са най-резистентни към рекламите на мобилния си телефон, докато потребителите в Европа, Африка и Средния Изток са най-склонни да кликнат върху рекламно съобщение. Северна Америка се нарежда по средата с 0.86% CTR.
За сравнение стандартният уеб банер постига 0.10% кликове, като при нестандартните формати (rich media) CTR-ът може да достигне до 0.40%.
eMarketer очаква пазарът на мобилната реклама да достигне 2.61 млрд. долара тази година, като 33% от тях ще бъдат похарчени за банери (стандартни и rich media). Половината рекламни бюджети пък ще отидат за реклама в търсачки.