понеделник, 10 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4010 прочитания

    Защо рекламодателите все още избягват мобилната реклама?

    Малките екрани и липсата на точна измервателна система все още спъват развитието на този пазар
    20 август 2012, 16:14 a+ a- a

    Маратон, а не спринт. Такова бъдеще на мобилната реклама предвиждат водещи маркетолози, цитирани от Financial Times. Въпреки че пазарът на мобилни устройства и на мобилен интернет расте с бързи темпове, все още рекламодателите остават предпазливи към новия медиен канал.

    Няколко фактора спъват развитието на мобилните реклами. Сред тях са малките екрани, които все още ограничават рекламните формати.

    Друг проблем е, че с мобилните устройства рекламодателите по-трудно могат да измерят ефективността на рекламата, подчертават специалисти пред Financial Times. Оценката е затруднена заради невъзможността да се използват кукита (cookies), както в Интернет.

    Повечето анализатори обаче смятат, че това е временно състояние. Те считат, че мобилната реклама ще разгърне пълния си потенциал с разработването на адаптирани към малките екрани рекламни формати и с развитието на по-ефективни метрики.

    Данните обаче засега са красноречиви. Въпреки очаквания ръст от 62% до 6.4 милиарда долара на глобалните разходи за мобилна реклама тази година, те все пак представляват около 1% от общите разходи за реклама, сочи изследване на сайта за изследвания и анализи eMarketer.

    Анализаторите прогнозират, че ще са нужни няколко години, за да може мобилната реклама да изпревари рекламата в традиционни канали като телевизия, преса и интернет.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    07 февруари 2025, 14:34
    Старозагорска област е 9-та по работещи ИКТ фирми в България
    437 ИКТ компании работят в областта, по данни на CBN
    07 февруари 2025, 11:39
    Офис пазарът у нас през 2025: Умерена активност при търсенето и предлагането
    Делът на гъвкавите офис площи в София продължава да нараства, сочи доклад на Cushman&Wakefield Forton
    07 февруари 2025, 10:21
    ЕК дава близо 29 млн. евро за зарядни станции в България и още 4 страни
    Брюксел ще подкрепи общо 39 проекта за транспортна инфраструктура
    07 февруари 2025, 09:38
    Банката на Англия намали лихвените проценти
    Както и прогнозата за икономически ръст на Великобритания
    07 февруари 2025, 09:05
    Lidl ще открие още поне 8 магазина през 2025
    Веригата ще открие над 200 нови работни места
    07 февруари 2025, 08:49
    САЩ обмислят забрана на DeepSeek
    Подобна забрана бе приета в Австралия