събота, 14 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3811 прочитания

    Защо рекламодателите все още избягват мобилната реклама?

    Малките екрани и липсата на точна измервателна система все още спъват развитието на този пазар
    20 август 2012, 16:14 a+ a- a

    Маратон, а не спринт. Такова бъдеще на мобилната реклама предвиждат водещи маркетолози, цитирани от Financial Times. Въпреки че пазарът на мобилни устройства и на мобилен интернет расте с бързи темпове, все още рекламодателите остават предпазливи към новия медиен канал.

    Няколко фактора спъват развитието на мобилните реклами. Сред тях са малките екрани, които все още ограничават рекламните формати.

    Друг проблем е, че с мобилните устройства рекламодателите по-трудно могат да измерят ефективността на рекламата, подчертават специалисти пред Financial Times. Оценката е затруднена заради невъзможността да се използват кукита (cookies), както в Интернет.

    Повечето анализатори обаче смятат, че това е временно състояние. Те считат, че мобилната реклама ще разгърне пълния си потенциал с разработването на адаптирани към малките екрани рекламни формати и с развитието на по-ефективни метрики.

    Данните обаче засега са красноречиви. Въпреки очаквания ръст от 62% до 6.4 милиарда долара на глобалните разходи за мобилна реклама тази година, те все пак представляват около 1% от общите разходи за реклама, сочи изследване на сайта за изследвания и анализи eMarketer.

    Анализаторите прогнозират, че ще са нужни няколко години, за да може мобилната реклама да изпревари рекламата в традиционни канали като телевизия, преса и интернет.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    DSV купува Schenker за $15,9 млрд.
    Сделката ще създаде най-голямата логистична компания в света
    преди 13 часа
    Най-новият модел на OpenAI може да... „разсъждава“
    Той може да дава отговори на сложни запитвания
    преди 13 часа
    Индустриална зона „Загоре“ с договори за 1240 работни места
    Планираните инвестиции са за 150 млн. лв.
    преди 14 часа
    Приключи станажнтската програма на Електрохолд за 2024 г.
    В 17-ото ѝ издание се включиха над 50 студенти
    преди 14 часа
    преди 17 часа
    Nedschroef обмисля нови инвестиции и разширяване на завода си у нас
    Нидерландската компания с база в Стара Загора получи сертификат за инвестиция клас "Б"