понеделник, 24 януари 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    600 прочитания

    HeadLine се ребрандира

    Компанията за медиа мониторинг и анализи е с нов директор
    18 октомври 2021, 14:04 a+ a- a

    HeadLine, водещата компания за медиа мониторинг и анализи, част от М3 Communications Group, Inc., се ребрандира и представи своето ново лого, с което отбеляза нов етап от развитието си. За новата си визуална идентичност компанията се довери на криейтив директора в М3 Communications Group, Inc., Яна Георгиева, която успя да създаде обновена и по-модерна визия, запазвайки добре познатите на многобройните клиенти на Headline корпоративни цветове.

    Компанията анонсира и назначаването на нов управляващ директор – Николай Гладков

    HeadLine е компания с лидерски позиции в областта на професионалния медиа мониторинг на българския пазар вече повече от 15 години с голяма клиентска база от международни и български клиенти, уточняват от компанията. 

    HeadLine предлага интелигентни услуги в областта на медийните анализи и мониторинг, съобразени с нуждите на клиента, неговите интереси, изисквания и стандарти. Компанията осигурява професионални двуезични услуги (на български и английски), които обхващат всички национални и регионални печатни и онлайн медии, радио станции, телевизионни канали, социални медии, както и мониторинг по събития или кризи. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 40 минути
    2847 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 880 228
    21 януари 2022, 16:40
    МОН: Учениците ще почиват 5 дни преди втория срок
    Няма да се провеждат занятия от 31 януари до 4 февруари 2022
    21 януари 2022, 16:14
    Увеличава се делът на жените-предприемачи в България
    Процентът на фалиралите предприятия, създадени и управлявани от мъже, е значително по-голям, показва проучване
    21 януари 2022, 15:23
    21 януари 2022, 10:33
    Проучване: Продажбите в социалните мрежи ще достигнат 1,2 трлн. долара до 2025
    Глобалната търговия в социалните мрежи се очаква да нарасне тройно по-бързо от традиционната електронна търговия до 2025, сочи изследване на Accenture
    21 януари 2022, 10:15
    ЕП прие проект за регулиране на цифровите платформи
    Той включва мерки за борба с незаконните продукти, услуги и съдържание онлайн, включително ясно определени процедури за тяхното премахване