вторник, 28 септември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    522 прочитания

    Това приложение обещава да революционизира електронната търговия

    Retargeting Biz оперира в Румъния, Унгария, Гърция и България
    15 септември 2021, 13:42 a+ a- a

    Наскоро румънската компания Retargeting Biz, която вече оперира на 4 европейски пазара (Румъния, Унгария, Гърция и България), официално пусна нова автоматизирана маркетингова платформа “All in one”, достъпна за местни и глобални онлайн магазини и техните клиенти.

    С инвестиция в размер над 3 милиона евро новата платформа на Retargeting Biz революционизира е-комерс сектора, поставяйки онлайн магазините на топ ниво, като същевременно предлагат уникално изживяване на своите клиенти.

    С Retargeting Biz онлайн магазините получават 100% автоматизирани реклами, до 15% по-добра Честота на конверсии (CVR), до 20% по-добра Средна стойност на поръчка (AOV) и време, прекарано на уебсайта и до 100% по-високи продажби.

    „Лесна за използване, автоматизирана и задвижвана с AI, новата платформа включва изобретателни графични дизайни и автоматично генерирано съдържание и два чисто нови маркетингови канала. В допълнение на подобрените съществуващи функционалности, са добавени две чисто нови: персонализирани препоръки (Recommendation Engine) и динамични бюлетини (Newsletter), които са много комплексни и високоефективни за увеличаване на Процента на конверсия (CVR) и Средната скорост на поръчките (AOV), като същевременно подобряват потребителското изживяване”, твърди Алина Митрика, търговски директор на Retargeting Biz.

    В резултат на това онлайн магазините независимо от техния размер и сфера на дейност имат чисто нова, автоматизирана, лесна за употреба и високоефективна маркетингова платформа, която обединява всички актуални маркетингови канали, от автоматизирани Google, Facebook и Instagram реклами до push нотификации, изскачащи прозорци, SMS, динамични бюлетини и препоръки с персонализирано съдържание.

    Платформата може да бъде достъпна и от мобилното приложение на Retargeting Biz, сега вече и за iOS и Android. Ключовите предимства за онлайн магазините, които прилагат решението Retargeting Biz, са тясно свързани с автоматизацията и персонализирането на маркетинговите кампании, централизираното управление на маркетинговите канали, бързо и просто чрез единна платформа, както и оптимизирането на ресурсите.

    От една страна, човешките ресурси се подобряват поради по-малкото време, отделено за създаване и управление на маркетингови кампании; необходими са по-малко графичен дизайн и съдържание. От друга страна, финансовите ресурси се привеждат в пълен потенциал, тъй като рекламите са автоматизирани и използването на персонализирано съдържание подобрява процента на конверсия, процента на задържане и средната стойност на поръчката.

    Оборотът на компанията наближи 10 милиона леи през 2020 г., което значи 58% увеличение в сравнение с 2019 г. В момента екипът от експерти на Retargeting Biz се състои от над 50 души, от които 35 са в Румъния и над 15 работят от различни държави по света.

    Ако онлайн магазините не разполагат с достатъчно време, човешки ресурси и не разчитат на маркетингови агенции, чрез избора на услугата Premium Account Management те ще разполагат с цял екип от специалисти, които ще се справят с цялата им маркетингова стратегия, внедряване и наблюдение. Приложението вече е налично за повечето платформи за електронна търговия. В резултат на това онлайн магазините могат да направят летящ старт само с няколко клика. За персонализирани уебсайтове или платформи екипите за техническо обслужване и поддръжка на клиенти на Retargeting Biz предоставят помощ при интеграцията.

    Основните цели на компанията тази година са увеличаването на броя на местните и международни онлайн магазини, които използват платформата Retargeting Biz, консолидирането на нейната позиция на румънския, унгарския, гръцкия и българския пазар, както и разширяването в други европейски страни.

    „Нашата основна цел е да предоставим на онлайн магазините достъп до най-напредналите технологии, за да улесним работата им и да им помогнем да растат естествено и прогресивно. Най-добрата ни публичност идва от препоръките на нашите клиенти и ние сме убедени, че резултатът няма да спре да се появява. Първо и най-важно, ние се стремим да затвърдим позицията си на всичките 4 пазара, на които присъстваме, както по отношение на физическия офис, така и на местните екипи. Освен това се стремим да се разширяваме на нови чуждестранни пазари”, заявява Рареш Банеску, главен изпълнителен директор и основател на Retargeting Biz.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    ЕК започва да наблюдава собствеността върху медиите
    Става все по-трудно да се разбере кой е собственикът на медиите в ЕС, смята еврокомисарят Вера Йоурова
    преди 9 часа
    ЕK отпуска 95 млн. евро за подобряване на достъпа до тестове
    Общо 20 държави от ЕС ще получат осигурените средства
    преди 11 часа
    Над една трета от учителите са ваксинирани поне с една игла
    Засега няма причина да се преминава масово към онлайн обучение, посочи министърът на образованието
    преди 11 часа
    Японската централна банка ще продължи с програмите за подпомагане на бизнеса
    Според управителя Курода икономическото възстановяване ще стане по-ясно с намаляването въздействието на пандемията
    преди 12 часа
    Progress придобива Kemp
    Сделката на стойност $258 млн., е част от стратегията на Progress за растеж на бизнеса през следващите години