Retargeting Biz оперира в Румъния, Унгария, Гърция и България
Наскоро румънската компания Retargeting Biz, която вече оперира на 4 европейски пазара (Румъния, Унгария, Гърция и България), официално пусна нова автоматизирана маркетингова платформа “All in one”, достъпна за местни и глобални онлайн магазини и техните клиенти.
С инвестиция в размер над 3 милиона евро новата платформа на Retargeting Biz революционизира е-комерс сектора, поставяйки онлайн магазините на топ ниво, като същевременно предлагат уникално изживяване на своите клиенти.
С Retargeting Biz онлайн магазините получават 100% автоматизирани реклами, до 15% по-добра Честота на конверсии (CVR), до 20% по-добра Средна стойност на поръчка (AOV) и време, прекарано на уебсайта и до 100% по-високи продажби.
„Лесна за използване, автоматизирана и задвижвана с AI, новата платформа включва изобретателни графични дизайни и автоматично генерирано съдържание и два чисто нови маркетингови канала. В допълнение на подобрените съществуващи функционалности, са добавени две чисто нови: персонализирани препоръки (Recommendation Engine) и динамични бюлетини (Newsletter), които са много комплексни и високоефективни за увеличаване на Процента на конверсия (CVR) и Средната скорост на поръчките (AOV), като същевременно подобряват потребителското изживяване”, твърди Алина Митрика, търговски директор на Retargeting Biz.
В резултат на това онлайн магазините независимо от техния размер и сфера на дейност имат чисто нова, автоматизирана, лесна за употреба и високоефективна маркетингова платформа, която обединява всички актуални маркетингови канали, от автоматизирани Google, Facebook и Instagram реклами до push нотификации, изскачащи прозорци, SMS, динамични бюлетини и препоръки с персонализирано съдържание.
Платформата може да бъде достъпна и от мобилното приложение на Retargeting Biz, сега вече и за iOS и Android. Ключовите предимства за онлайн магазините, които прилагат решението Retargeting Biz, са тясно свързани с автоматизацията и персонализирането на маркетинговите кампании, централизираното управление на маркетинговите канали, бързо и просто чрез единна платформа, както и оптимизирането на ресурсите.
От една страна, човешките ресурси се подобряват поради по-малкото време, отделено за създаване и управление на маркетингови кампании; необходими са по-малко графичен дизайн и съдържание. От друга страна, финансовите ресурси се привеждат в пълен потенциал, тъй като рекламите са автоматизирани и използването на персонализирано съдържание подобрява процента на конверсия, процента на задържане и средната стойност на поръчката.
Оборотът на компанията наближи 10 милиона леи през 2020 г., което значи 58% увеличение в сравнение с 2019 г. В момента екипът от експерти на Retargeting Biz се състои от над 50 души, от които 35 са в Румъния и над 15 работят от различни държави по света.
Ако онлайн магазините не разполагат с достатъчно време, човешки ресурси и не разчитат на маркетингови агенции, чрез избора на услугата Premium Account Management те ще разполагат с цял екип от специалисти, които ще се справят с цялата им маркетингова стратегия, внедряване и наблюдение. Приложението вече е налично за повечето платформи за електронна търговия. В резултат на това онлайн магазините могат да направят летящ старт само с няколко клика. За персонализирани уебсайтове или платформи екипите за техническо обслужване и поддръжка на клиенти на Retargeting Biz предоставят помощ при интеграцията.
Основните цели на компанията тази година са увеличаването на броя на местните и международни онлайн магазини, които използват платформата Retargeting Biz, консолидирането на нейната позиция на румънския, унгарския, гръцкия и българския пазар, както и разширяването в други европейски страни.
„Нашата основна цел е да предоставим на онлайн магазините достъп до най-напредналите технологии, за да улесним работата им и да им помогнем да растат естествено и прогресивно. Най-добрата ни публичност идва от препоръките на нашите клиенти и ние сме убедени, че резултатът няма да спре да се появява. Първо и най-важно, ние се стремим да затвърдим позицията си на всичките 4 пазара, на които присъстваме, както по отношение на физическия офис, така и на местните екипи. Освен това се стремим да се разширяваме на нови чуждестранни пазари”, заявява Рареш Банеску, главен изпълнителен директор и основател на Retargeting Biz.