четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2203 прочитания

    Noble Graphics е творческа агенция на годината

    Вижте видео от награждаването на победителите на ФАРА 2021
    14 септември 2021, 12:02 a+ a- a

    Вижте видео от награждаването на отличените в категория „Творческа агенция на годината“

    На официална церемония бяха връчени наградите на 21-вото издание на най-големия български рекламен фестивал ФАРА. Творческа агенция на годината с 67 точки стана Noble Graphics, следвана от The Smarts с 52 точки. На трето място с равен брой точки – 48 – застават Human Agency и Saatchi & Saatchi Sofia.

    Победителят в класацията спечели общо две златни, две сребърни и две бронзови награди. Най-голямото отличие във ФАРА отива при Noble Graphics за четвърти път, в годината, в която агенцията празнува своята 20-а годишнина.   

    Медиа агенция на годината от първото издание на Медийния фестивал в рамките на ФАРА е Ogilvy Group със спечелени 29 точки. Второто място в класацията се заема от All Channels Advertising с 22 точки, а с 20 точки на трето място е proof.

    Вижте видео от награждаването на отличените в категория „Медиа агенция на годината“

    Деликатес Житница спечели приза „Рекламодател на годината“. Второто място в класация се заема от Kaufland България, следван от Dante International SA, с бранда Fashion Days. 

    Вижте видео от награждаването на „Рекламодател на годината“

    Жури 2 кръг на ФАРА 2021 с председател Душан Дракалски присъди Grand Prix за най-добро постижение в българската реклама за годината и пример за подражание за гилдията за кампанията Booktrips на McCann Sofia и Mastercard.

    Вижте връчването на Grand Prix за най-добро постижение в българската реклама за годината

    По-рано тази година агенцията беше отличена с бронзов „Лъв“ на фестивала Cannes Lions. По време на церемонията беше връчена и самата бронзова статуетка на екипа, реализирал проекта. Българската асоциация на комуникационните агенции, официален представител на Cannes Lions International Festival of Creativity за България, получи изключителната възможност да предаде наградата от името на организаторите на фестивала Cannes Lions.

    ФАРА 2021 събра общо 409 заявки, като само за Творческия фестивал има подадени 370 заявки от 31 български агенции. Журито на Медийния фестивал разгледа общо 39 заявки.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 9 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 9 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 10 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 12 часа
    преди 14 часа