вторник, 28 септември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    602 прочитания

    Noble Graphics е творческа агенция на годината

    Вижте видео от награждаването на победителите на ФАРА 2021
    14 септември 2021, 12:02 a+ a- a

    Вижте видео от награждаването на отличените в категория „Творческа агенция на годината“

    На официална церемония бяха връчени наградите на 21-вото издание на най-големия български рекламен фестивал ФАРА. Творческа агенция на годината с 67 точки стана Noble Graphics, следвана от The Smarts с 52 точки. На трето място с равен брой точки – 48 – застават Human Agency и Saatchi & Saatchi Sofia.

    Победителят в класацията спечели общо две златни, две сребърни и две бронзови награди. Най-голямото отличие във ФАРА отива при Noble Graphics за четвърти път, в годината, в която агенцията празнува своята 20-а годишнина.   

    Медиа агенция на годината от първото издание на Медийния фестивал в рамките на ФАРА е Ogilvy Group със спечелени 29 точки. Второто място в класацията се заема от All Channels Advertising с 22 точки, а с 20 точки на трето място е proof.

    Вижте видео от награждаването на отличените в категория „Медиа агенция на годината“

    Деликатес Житница спечели приза „Рекламодател на годината“. Второто място в класация се заема от Kaufland България, следван от Dante International SA, с бранда Fashion Days. 

    Вижте видео от награждаването на „Рекламодател на годината“

    Жури 2 кръг на ФАРА 2021 с председател Душан Дракалски присъди Grand Prix за най-добро постижение в българската реклама за годината и пример за подражание за гилдията за кампанията Booktrips на McCann Sofia и Mastercard.

    Вижте връчването на Grand Prix за най-добро постижение в българската реклама за годината

    По-рано тази година агенцията беше отличена с бронзов „Лъв“ на фестивала Cannes Lions. По време на церемонията беше връчена и самата бронзова статуетка на екипа, реализирал проекта. Българската асоциация на комуникационните агенции, официален представител на Cannes Lions International Festival of Creativity за България, получи изключителната възможност да предаде наградата от името на организаторите на фестивала Cannes Lions.

    ФАРА 2021 събра общо 409 заявки, като само за Творческия фестивал има подадени 370 заявки от 31 български агенции. Журито на Медийния фестивал разгледа общо 39 заявки.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    ЕК започва да наблюдава собствеността върху медиите
    Става все по-трудно да се разбере кой е собственикът на медиите в ЕС, смята еврокомисарят Вера Йоурова
    преди 10 часа
    ЕK отпуска 95 млн. евро за подобряване на достъпа до тестове
    Общо 20 държави от ЕС ще получат осигурените средства
    преди 11 часа
    Над една трета от учителите са ваксинирани поне с една игла
    Засега няма причина да се преминава масово към онлайн обучение, посочи министърът на образованието
    преди 12 часа
    Японската централна банка ще продължи с програмите за подпомагане на бизнеса
    Според управителя Курода икономическото възстановяване ще стане по-ясно с намаляването въздействието на пандемията
    преди 12 часа
    Progress придобива Kemp
    Сделката на стойност $258 млн., е част от стратегията на Progress за растеж на бизнеса през следващите години