петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    953 прочитания

    ФАРА 2021 стартира официално с 409 заявки

    33 български агенции участват в 21-вото издание на Фестивала
    09 септември 2021, 14:00 a+ a- a

    Стартира 21-вото издание на най-големия български рекламен фестивал ФАРА, който ще отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании през последните две години. По данни на организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) за ФАРА 2021 са събрани общо 409 заявки, като само за Творческия фестивал има подадени 370 заявки от 31 български агенции. 

    За първа година по време на ФАРА 2021 се въвежда и изцяло нов Медиен фестивал, който ще награди работата, която се откроява чрез стратегия в използването на медийните канали. Агенциите, участващи в Медийния фестивал, са 8, а подадените от тях кандидатури са общо 39. 

    „За първи път от двадесет години ФАРА се провежда отново в София, за първи път на открито, за първи път в творческото жури има представители на толкова много агенции и за първи път две години ще бъдат събрани в едно издание на Фестивала. Вярваме, че по традиция настоящото издание на Фестивала ще се превърне във вдъхновител за промяна, развитие и израстване на нашата индустрия.“ – сподели Чавдар Кенаров, заместник-председател на БАКА, и официално даде старт на FARA UNUSUAL 2021.

    FARA UNUSUAL 2021 се провежда от 8 до 11 септември в рамките на Sofia Summer Fest, където събира професионалистите от комуникационния бранш. През първия фестивален ден творческото жури разгледа заявките в категории –  FILM и Brand Activation и излъчи участниците в Digital. 

    На 9 септември са планирани за представяне и първи кръг журиране проекти от категориите Медийна кампания, Craft, Кампания и изцяло новата Бранд адаптивност, в която се състезават рекламни форми, които променят образа, дейността или продукт на бранда в отговор на непредвидена социална или пазарна ситуация. 

    Последният ден преди официалната церемония по награждаване – 10 септември, петък, е предвиден за лекционен панел, по време на който посетителите ще могат да се запознаят отблизо с едни от най-изявените специалисти от бранша на световно ниво и да обменят добри практики, идеи и ноу-хау.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 минути
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 15 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 16 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 17 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 19 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ