вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2314 прочитания

    Publicis Groupe България с нов главен изпълнителен директор и председател на съвета на директорите

    Николай Неделчев встъпва в длъжност председател на съвета на директорите, а Весела Апостолова го наследява на поста главен изпълнителен директор
    01 юни 2021, 14:06 a+ a- a

    Publicis Groupe, една от най-големите комуникационни и маркетинг групи в България, обявява назначаването на Николай Неделчев като председател на съвета на директорите и Весела Апостолова като главен изпълнителен директор, считано от 01 юни 2021 г.

    Като председател на борда, Николай Неделчев ще има ключова лидерска роля на бизнес съветник за определянето на стратегическото позициониране на Publicis Groupe, докато Весела Апостолова, в качеството си на главен изпълнителен директор, ще ръководи бизнеса на творческите, медийни и комуникационни звена и отдела за разузнаване на социалните мрежи в компанията и ще продължава успешното ѝ затвърждаване на доверен партньор на клиентите на пазара. Заедно, Николай и Весела ще работят върху бизнес развитието на компанията, като разнообразяват портфолиото от клиенти, разработват нови бизнес решения и дефинират нови и напредничави подходи за рекламната индустрия, уточняват от компанията.

    „Горд съм с успехите, които Publicis Groupe България постигна през годините, най-вече през изминалата година, когато светът преживя глобална пандемия. Като изпълнителен председател, ще съм ангажиран да напътствам правилното позициониране и развитие на бизнес стратегията ни от регионално към локално ниво, докато работя заедно с Весела. Силно вярвам, че Весела, в ролята си на главен изпълнителен директор, ще помогне на нашия бизнес и нашите клиенти да се трансформират, за да успеят в бързо променящата се бизнес среда. Publicis Groupe винаги е била компания новатор, която е променяла начина, по който творческите маркетинг комуникации са работели и са постигали резултати. Весела притежава нужните бизнес и лидерски умения, за да развие нашата отличимост до следващото ниво.“ – казва Николай Неделчев, председател на съвета на директорите на Publicis Groupe България.

    Стратегията на компанията в България ще следва регионалната и глобална посока на Publicis Groupe, която се фокусира върху способността да се създават, изграждат и управляват творчески решения от край до край. Това отваря възможности за развитие на компаниите в света на платформите, стъпвайки на истинска идентичност на потребителите, създавайки динамични творчески послания, комуникирани в точния момент, прецизирайки мащаба на медийните канали и медийни инвестиции в правилните платформи, както и създавайки директни взаимоотношения с потребителите.

    „Променящата се икономическа, социална и дори политическа действителност влияе значително на нашите клиенти, тяхната индустрия и техните цели. Сега повече от всякога, бизнесите трябва да прегърнат иновативното мислене и да бъдат гъвкави, когато става въпрос за маркетинг и комуникации. В днешно време маркетинг комуникациите не са отделна част от бизнес процесите, а са фундаментален и трансформиращ аспект на бизнеса и неговата връзка с потребителите. С ентусиазъм очаквам да наложим глобалната визия на Publicis на нашия пазар и заедно с Николай да продължим да изграждаме успешни локални решения, които да помагат на нашите клиенти да успяват и да се развиват.“ – споделя Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

    Весела, в новата си длъжност, ще се отчита директно на Николай Неделчев и на Андонис Пасас, главен изпълнителен директор за Гърция и Югоизточна Европа на Publicis Groupe.

    Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Digitas, Zenith и Starcom. Организирана по модела „Power of One“, компанията осигурява централизиран достъп до инструментите и експертизата на екипите.

    Publicis Groupe България e център за върхови постижения в разузнаването на социалните мрежи. Екипът от експерти работи с множество офиси от глобалната мрежата на Publicis, покрива над 25 езика и анализира тенденции още преди те да са станали известни на потребителите.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 39 минути
    Японската Nidec с втора инвестиция у нас
    Nidec Instruments откри научно-развоен изследователски център в София
    преди 1 час
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 66% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-февруари 2024 са от Италия, Нидерландия и Гърция
    преди 2 часа
    Във Варна бе открита училищна лаборатория за екология и зелена енергия
    Общо 55 училища в България се включват в съвместни лаборатории, в които ще се създават предложения за промени в различни области на образователния процес
    преди 18 часа
    С 1 софийска заплата може да си купите 1 кв.м. жилищна площ в столицата
    Търсенето ще остане голямо, а ръстовете в цените ще бъдат малко над очакваните нива от 5-10%, сочи анализ на Bulgarian Properties
    преди 19 часа
    Lidl открива аутлет магазин за нехранителни стоки
    Селекцията от продукти се различава от останалите обекти
    преди 20 часа