петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1461 прочитания

    ФАРА се завръща с Творчески и Медиен фестивал през септември в София

    Заявки за участие ще се приемат до 25 юни 2021
    27 май 2021, 12:09 a+ a- a

    Двадесетото издание на Фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции - ФАРА 2021, ще се проведе от 8 до 11 септември в град София, обявиха от БАКА.

    FARA UNUSUAL 2021 се организира в столицата за първи път от 2000 година насам, а събитието ще премине под мотото Unexpect the expected. За първа година в рамките на форума се въвежда и Медиен фестивал.

    Целта на новия Фестивал е да награди работата, която се откроява чрез стратегия в използването на медийните канали, която променя пазара, и води до измерими резултати. 

    Новости има и в Творческия фестивал. От тази година се въвежда една изцяло нова категория - Бранд адаптивност, в която ще се състезават рекламни форми, които променят образа, дейността или продукт на бранда в отговор на непредвидена социална или пазарна ситуация. В категорията ще се допускат и рекламни форми, които са реакция в реално време на специфична тема или значимо за обществото събитие (topical & real time advertising). 

    Обновена и разширена също е и подкатегория Социални медии и инфлуенсър маркетинг в категория Digital. Категорията е отворена за всички дигитални форми и формати, използващи социалните мрежи, както и рекламни форми, които използват изключително или основно influencer marketing.

    Заявки за участие в конкурсната програма на ФАРА 2021 ще се приемат до 25 юни 2021 г. Във Фестивала могат да участват рекламни форми и комуникационни кампании, които са създадени в България и са реализирани в страната или чужбина, и са публикувани/излъчени/организирани между 01.01.2019 и 30.04.2021 г.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 12 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 16 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 17 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 18 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам