вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2156 прочитания

    Publicis Groupe: С „Мениджър за един ден“ даваме шанс на прохождащите таланти да се докоснат до знанията и опита ни

    Младите, които тепърва стъпват в света на маркетинг комуникациите, трябва да искат да учат и да се развиват, да вярват в идеите си и да не се отказват, казва Весела Апостолова, главен оперативен директор на Publicis Groupe България
    23 март 2021, 15:56 a+ a- a

    Весела Апостолова, главен оперативен директор и управляващ директор на творческия и комуникационен бизнес на Publicis Groupe България

    На 23 март 2021 ученици и студенти от цялата страна имаха възможността за ден да станат част от екипа на водещи български и международни компании в изцяло нова дигитална среда в рамките на 19-то издание на „Мениджър за един ден“. Какво мотивира една от водещите комуникационни групи в България да стане част от инициативата, пред Economy.bg разказва Весела Апостолова, главен оперативен директор и управляващ директор на творческия и комуникационен бизнес на Publicis Groupe България.

    Защо решихте да се включите в „Мениджър за един ден“?
    Publicis Groupe България е дългогодишен партньор на Джуниър Ачийвмънт България не само като комуникационна и маркетинг група, но и като ментор в проектите и инициативите им. Нашият PR екип, MSL Sofia, съдейства с PR комуникацията на проектите на Джуниър Ачийвмънт дългосрочно. Други години също сме били домакин в „Мениджър за един ден“. Отново приехме поканата, защото за нас е важно да предаваме практически знания и опит на прохождащите таланти в индустрията. С правилната информация, пулс за тенденциите и накъде се развива пазарът, един професионалист може да надгражда уменията и да израства в кариерата си. Екипи на Publicis Groupe България регулярно са ментори, жури и лектори в различни рекламни, маркетинг и дигитални фестивали и академии, като наградите за ефективност Effie България, Рекламна академия, „Изгряващи звезди“ на Джуниър Ачийвмънт.

    Как протече тази година инициативата във Вашата компания?
    Тази година сесията на Publicis Groupe България премина изцяло онлайн, както работихме почти през цялата 2020 година. Подготвихме програма, с която да покажем съставките, които са нужни за една успешна и ефективна маркетинг комуникация от край до край. Споделихме как свързваме магията на творческите идеи с платформите, които позволяват тези идеи да дадат смисъл и стойност за брандовете и за хората и да водят до резултат. 

    Какво видяха и научиха младите хора във Вашата компания?
    Екипът, който сформирахме, олицетворява „Power of One“ уменията и познанията, които ни отличават и дават добавена стойност на клиентите ни. Младите хора се запознаха с цялостния ни процес, който започва от прозренията за потребителите, събрани както по количествена, така и по качествена методология; използването им за генериране на правилното, въздействащо и запомнящо се творческо послание и планирането му в точните комуникационни канали, които биха довели до най-голяма възвръщаемост на инвестициите за клиента. Това включва и всеобхватна PR комуникация – разказването на творческата идея, ангажирането на публиката и ефекта, който искаме да постигнем.

    Какви добри практики можете да споделите, с които да насърчите младите участници да не спират, независимо от предизвикателството на деня?
    Ежедневната работа на екипите и колаборацията помежду им, предизвикателствата и непланираните ситуации не само в медийна дигитална среда, но и от чисто бизнес гледна точка, ни правят по-добри и по-умели да навигираме в полза на клиентите. Когато човек е отдаден, обича работата си, тогава намира смисъл и се стреми да бъде по-успешен и да се развива. Младите, които тепърва стъпват в света на маркетинг комуникациите, трябва да искат да учат и да се развиват, да вярват в идеите си и да не се отказват, защото в нашия бизнес никога не е скучно и никога не е едно и също. Дори и най-добрият план трябва да има резервен сценарий, за да имаме готовност да реагираме и да се адаптираме.

    Защо избирате да подкрепяте съвместни инициативи с Джуниър Ачийвмънт България?
    Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. С партньорството с Джуниър Ачийвмънт България даваме възможност на младите участници да се докоснат до знанията и опита ни, да получат ценни съвети, които да ползват в бъдеще и да разберат, че персонализираният подход и индивидуалните решения са от ключова важност за това един  бранд да бъде успешен по начина, по който иска да е. Същевременно променящата се действителност и скоростта, с която това става, изискват нов поглед, смели идеи, нестандартно мислене и вярваме, че младите хора, новото поколение, са носители на това. В този смисъл партньорството ни е полезно и за двете страни.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 5 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 5 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 7 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 10 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ