четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1852 прочитания

    Кока-Кола в България с безвъзмездна помощ за търговските си партньори

    Компанията ще предоставя реклами в подкрепа на ресторантьорския бранш
    16 юли 2020, 16:18 a+ a- a

    Системата на Кока-Кола в България стартира специална програма за допълнителна подкрепа на ресторантьорския бранш. Чрез нея ще бъде предоставена възможност за персонализирани реклами на над 800 заведения в страната. Благодарение на инициативата те ще получат достъп до автоматизирани кратки рекламни формати с персонализирани снимки и текст. Рекламите ще бъдат изработени безвъзмездно от компанията и подкрепени с бюджет за локална онлайн реклама за период от две седмици в периода 16.07-30.09.2020г. 

    „Използвайки силата на нашата марка и креативността на нашите хора искаме да помогнем за активното възстановяване на нашите партньори в HoReCa индустрията. Скоро ще стартираме и нова рекламна кампания, която ще се разгърне поетапно през лятото. Тя е създадена да вдъхнови всички нас - да изградим света си по-добре, оценявайки всички неща, които може би сме приели за даденост преди“, каза Евелин де Лирснайдер, изпълнителен директор на Кока-Кола България.

    През изминалите 4 месеца системата на Кока-Кола в България спря рекламните си кампании и фокусира ресурсите си върху две фази на подкрепа с поредица от активности в помощ на уязвими и засегнати от пандемията COVID-19 местни общности.

    В първата фаза на подкрепа основен фокус на инициативите е подпомагането на медиците на първа линия в 26 лечебни заведения в страната с над 170 000 литра напитки. Уязвими групи от населението получиха подкрепа от над 340 000 лева от Фондацията Кока-Кола чрез фонда „Обединени срещу COVID-19”, а над 300 предплатени рекламни пространства бяха предоставени на Българския червен кръст за дарителската им кампания „Заедно срещу COVID-19“.

    „Световната пандемия от COVID-19 от последните няколко месеца изправи пред трудни житейски и икономически предизвикателства всички нас – хората, общностите, бизнесите. Но също така станахме свидетели и на безброй прояви на доброта, смелост и взаимна помощ.“, допълни Евелин де Лирснайдер, изпълнителен директор на Кока-Кола България. „За да подкрепим нашите търговски партньори – хотели, ресторанти и кафенета, които винаги са били неотменна част от нашата система, както и малкия бизнес и уязвимите общности в България, ние в сътрудничество с Кока-Кола Хеленик България и Фондацията на Кока-Кола се ангажираме с поредица от различни инициативи в цялата страна“.

    В края на май стартира втора фаза на подкрепата, насочена към възстановяването на малкия бизнес и HoReCa канала. Началото бе поставено с програмата „Магазинчето на квартала“, при която се подпомагат близо 500 малки търговски обекта в България с общо 100 000 лв. Системата на Кока-Кола в България се включи и в националната инициатива за подкрепа на туризма в страната – „Преоткрий България“.

    В помощ за преодоляване на кризата с епидемията от COVID-19 , системата на Кока-Кола в България е допринесла с над 1 096 000 лева в подкрепа на общностите в България и на най-засегнатите от пандемията. В предстоящите месеци компанията ще продължи с фокусиране на ресурси, инициативи и действия в подкрепа на засегнатите общности в страната с цел тяхното възстановяване, справяне с икономическите последствия от кризата и адаптиране в новия свят, уточниха още от Кока-Кола.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 минута
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 5 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 5 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 6 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 22 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 23 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.