сряда, 24 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5175 прочитания

    Вижте какво представлява програмата „Избери, за да помогнеш“ на Райфайзенбанк

    Дарителската кампания завоюва отличието „Инвеститор в обществото 2018“ в Годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите
    21 март 2019, 13:11 a+ a- a

    Вижте видео от награждаването на Райфайзенбанк от церемонията на Наградите за отговорен бизнес 2018

    В края на февруари 2019 г. Българският форум на бизнес лидерите връчи своите Годишни награди за отговорен бизнес за 16-а поредна година. Целта на инициативата е да отличи и популяризира забележителния принос на отговорния бизнес към обществото чрез подкрепа за области като образование, екология, развитие на служителите и много други, а и да насърчи все повече фирми да развиват социални инициативи. В Наградите за отговорен бизнес 2018 бяха номинирани 111 социални инициативи на 73 компании от различни сектори на икономиката – рекорд в историята на състезанието.

    В Economy.bg отново ще ви представим инициативите, които бяха отличени с награда. Ще разкажем за проектите, как са били реализирани и какви резултати са постигнали, за да могат повече хора да се запознаят с инициативите, които реализират компаниите в България като част от политиката си за корпоративна социална отговорност.

    Райфайзенбанк спечели приза „Инвеститор в обществото 2018“ с дарителската си кампания „Избери, за да помогнеш“. Инициативата се провежда вече 10 години, като основната ѝ цел е да оказва реална помощ на стойностни здравни, социални, културни и екологични каузи, както и да стимулира благотворителността или с други думи, да прави историите по-добри. Чрез специалната онлайн платформа за дарения izberi.rbb.bg служителите на банката и всички желаещи могат лесно да дадат своя принос за реализирането на включените в кампанията проекти.

    Това не е първото отличие за „Избери, за да помогнеш“ в Годишните награди за отговорен бизнес – с кампанията Райфайзенбанк спечели призовото място в същата категория и през 2017 г., както и през 2010 и 2011 г.  Вижте какво разказаха за програмата от екипа на банката:

    Как бихте описали инициативата „Избери, за да помогнеш“ с три думи?

    Ценности, пример и съпричастност.

    А с три изречения?

    Ето как я виждат хората, които работят в Райфайзенбанк:

    „През изминалите години на дарителската кампания у служителите на банката се разви отговорността да бъдем социално чувствителни. Дори и в корпоративния свят ние не забравяме най-важната си роля – тази да бъдем хора“ – Руслана Щилиянова, координатор на кампанията.

    „Чувството да помогнеш е прекрасно, като че ли има някакво вълшебство в това да направиш нещо мъничко, а то да се окаже от голямо значение за някой друг. Трябва да помагаме на доброто да се случва, то само не може“ – Златина Парнарева, управител на офис в Бургас.

    „Вярвам в ефекта на пеперудата и съм убеден, че с нашите действия можем да предизвикаме промяна към по-добро в обществото. Тя може да бъде по-видима, ако повече хора се включват в кампании като „Избери, за да помогнеш“ – Христо Рафаилов, регионален мениджър за Североизточна България.

    Какви ресурси вложи компанията?

    Общата сума, дарена от банката, е на стойност 183 120 лв.

    Какви резултати постигнахте?

    - 1717 служители участваха в кампанията;

    - Сумата, дарена от служителите, от банката и от външни дарители, е 264 834 лв.; 

    - 100% ръст на външните дарения; 

    - 24 подкрепени проекта.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Държавата пое нов дълг за още 200 млн. лева
    Заемът е под формата на 3-годишни държавни ценни книжа
    преди 14 часа
    Български учени ще изследват близкия Космос от Антарктида
    Първият полярен астрономически проект на България ще се осъществи през 2024-2025
    преди 16 часа
    Анализ: Над 20% спад в броя на предлаганите имоти за продажба у нас
    Продавачите отлагат решението за продажба, въпреки високите цени в момента, отчитат от АДРЕС Недвижими имоти
    преди 16 часа
    Проучване: Китай е 1-ви в света по използване на GenAI
    Банковото и застрахователното дело са водещи по отношение на включването на GenAI в ежедневните бизнес операции
    преди 19 часа
    Вдигат двойно туристическия данък в София
    Близо 10% увеличение в броя на туристите, отчита столицата
    преди 20 часа
    Германската METZ открива логистична база у нас
    Технологичните продукти на германския бранд вече са достъпни за българските потребители