JOBS.bg получи приз за Superbrand за четвърти пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар на глобалната организация Superbrands.
На тържествена церемония организацията връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар. Най-силната глобална марка в България е Google (Вижте видео от награждаването тук), а най-силният локален бранд е bTV (Вижте видео тук).
На събитието беше представено и юбилейното официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на 46 от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социално отговорни каузи. Вижте награждаването на:
За първи път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди.
Големият футболист Димитър Бербатов беше награден с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда „България по света“, както и за своята отдаденост към подкрепата на млади таланти чрез основаната от него фондация. (Видео вижте тук)
Талантливият диригент Йордан Камджалов получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света и за активната дейност на своята фондация. (Видео вижте тук)
Двете почетни награди се учредяват по повод на трите юбилея, които отбелязва тазгодишната програма – 20 години от основаването на Superbrands International във Великобритания, 10 години от присъединяването на България към световната брандинг организация и 5-о издание за България.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 88 страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет.