„Всеки днес има смартфон и таблет и животът ни все повече е онлайн или с други думи OnLife”. Това подчерта по време на семинара си известният израелски маркетинг експерт Рафи Албо.
В рамките на рекламното изложение COPI’s в София той представи възможностите на персонализирания маркетинг и приложенията с добавена реалност.
По думите на Албо брандовете в България използват основно sms маркетинг решения– технология от 1992, която потребителите не харесват. Затова той показа на маркетинг специалистите у нас какви други възможности има.
Какво представлява OnLife Marketing-а?
„Първата тенденция в OnLife Marketing-а e Apprinting – комбинация между приложение (app) и печат (printing)". За пример Албо даде персонализирана кредитна карта на Visa със снимка на децата му върху нея.
Друг пример са етикетите на Nutella. Компанията дава възможност на клиентите да напишат името си и да получат етиката, който сами да залепят върху продукта. „Освен че е много ефективна, тази техника е и много евтина”, подчерта Албо.
Вижте успешен пример на кампания на марка за детски дрехи
Експертът от Израел даде пример за OnLife Marketing с кампания на марка за детски дрехи. Компанията изпраща на голяма част от майките клиенти персонализирани картички, съдържащи името на майката и детето с предложение, на което трудно една майка би устояла. Въпросът е дали тя иска да види детето си като звезда на корицата на техния нов каталог. Над 90% от майките влизат и попълват форма във Facebook приложението, създадено за целта. За да получат каталозите обаче, майките трябва да отидат в най-близкия магазин на компанията, и то когато е излязла новата колекция и дрехите са на най-високи цени. По думите на Албо кампанията има голяма успех.
В България търсим AI и хардуерни инженери, специалисти по компютърно зрение и хора, които разбират от автономна навигация и роботика – Борис Искрев, изпълинтелен директор на базираната в Калифорния компания, пред Economy.bg