вторник, 11 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3498 прочитания

    Как технологиите променят маркетинга?

    Вижте какво представлява OnLife Marketing-а и кои са водещите тенденции при него
    08 декември 2014, 10:03 a+ a- a

    „Всеки днес има смартфон и таблет и животът ни все повече е онлайн или с други думи OnLife”. Това подчерта по време на семинара си известният израелски маркетинг експерт Рафи Албо.

    В рамките на рекламното изложение COPI’s в София той представи възможностите на персонализирания маркетинг и приложенията с добавена реалност.

    По думите на Албо брандовете в България използват основно sms маркетинг решения– технология от 1992, която потребителите не харесват. Затова той показа на маркетинг специалистите у нас какви други възможности има.

    Какво представлява OnLife Marketing-а?

    „Първата тенденция в OnLife Marketing-а e Apprinting – комбинация между приложение (app) и печат (printing)". За пример Албо даде персонализирана кредитна карта на Visa със снимка на децата му върху нея.

    Друг пример са етикетите на Nutella. Компанията дава възможност на клиентите да напишат името си и да получат етиката, който сами да залепят върху продукта. „Освен че е много ефективна, тази техника е и много евтина”, подчерта Албо.

    Вижте успешен пример на кампания на марка за детски дрехи

    Експертът от Израел даде пример за OnLife Marketing с кампания на марка за детски дрехи. Компанията изпраща на голяма част от майките клиенти персонализирани картички, съдържащи името на майката и детето с предложение, на което трудно една майка би устояла. Въпросът е дали тя иска да види детето си като звезда на корицата на техния нов каталог. Над 90% от майките влизат и попълват форма във Facebook приложението, създадено за целта. За да получат каталозите обаче, майките трябва да отидат в най-близкия магазин на компанията, и то когато е излязла новата колекция и дрехите са на най-високи цени. По думите на Албо кампанията има голяма успех.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 59 минути
    Проучване: Цените на имотите продължават да растат, но има индикации за успокояване
    Разликата в нагласите на купувачи и продавачи вероятно ще забави сделките на вторичния пазар, сочи доклад на Имотека
    преди 3 часа
    Подобно на CERN за AI: ЕС мобилизира 200 млрд. евро инвестиции в изкуствен интелект
    Фондът на InvestAI ще финансира 4 гигафабрики с ИИ в целия ЕС
    преди 4 часа
    преди 7 часа
    Amazon планира масивни инвестиции в AI
    Технологичният гигант е на път да похарчи над $100 млн. през тази фискална година
    преди 7 часа
    Само Унгария е по-зле от България в ЕС по корупция
    Страната ни се нарежда на 76-о място в световната класация на Transparency International
    преди 10 часа
    Наемането в САЩ се забавя през януари
    Въпреки това безработицата отчита слаб спад