петък, 24 януари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4054 прочитания

    Как се прави персонализиран маркетинг?

    Вижте пример за успешна кампания на Visa
    27 октомври 2014, 09:58 a+ a- a

    „Във всяка компания по света топ 10% от клиентите й са отговорни за между 50% и 55% от брутната й печалба. Това е т.нар. „правило 10/50”, подчерта по време на семинара си известният израелски маркетинг експерт Рафи Албо. В рамките на рекламното изложение COPI’s в София той представи възможностите на персонализирания маркетинг и приложенията с добавена реалност.

    Компанията за кредитни карти Visa използва това правило за кампанията си за рождените дни на топ 10% от клиентите си. Кампанията й е пример за успешен персонализиран маркетинг.

    Вижте повече:

    Вижте повече за успешната кампания на Visa
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Търговските войни биха били катастрофални за глобалния растеж
    Това каза генералният директор на Световната търговска организация
    преди 12 часа
    Личните лекари са прегледали медицинските досиета на близо 15 хил. пациенти
    Те могат да осъществят достъп до здравните досиета на своите пациентите от декември 2024
    преди 12 часа
    преди 12 часа
    Кабинетът прие компенсации за небитовите крайни клиенти заради високите цени на тока
    Според министър Станков това гарантира работните места и конкурентоспособността на бизнеса
    преди 12 часа
    Тръмп обяви проекта Stargate
    С първоначално финансиране в размер на $500 млрд. и подкрепа от OpenAI, SoftBank и Oracle, той ще гради инфраструктура за AI в САЩ