Мъск ще се фокусира върху продуктовия дизайн и новите технологии
Снимка: Twitter
Илон Мъск назначи бившия рекламен шеф на NBCUniversal Линда Якарино за нов главен изпълнителен директор на Twitter, докато компанията се опитва да обърне спада в приходите от реклами.
Якарино ще поеме микроблогинг платформата, изпълнена с предизвикателства и тежък дълг, след като прекара няколко години в модернизиране на рекламния бизнес в NBCUniversal, който е собственост на Comcast Corp.
„Развълнуван съм да приветствам Линда Якарино като новия главен изпълнителен директор на Twitter!“ Мъск каза в туит в петък (12 май). „@LindaYacc ще се съсредоточи основно върху бизнес операциите, докато аз се фокусирам върху продуктовия дизайн и новите технологии.“
Откакто Мъск придоби Twitter през октомври, рекламодателите избягаха от платформата, притеснени, че рекламите им могат да се показват до неподходящо съдържание, след като компанията загуби почти 80% от персонала. По-рано тази година Мъск призна, че Twitter е претърпял огромен спад в приходите от реклами.
Въпреки че Мъск каза, че Якарино ще помогне за изграждането на „приложение за всичко“, което според него може да предложи различни услуги като peer-to-peer плащания, изборът му на рекламен ветеран сигнализира, че дигиталните реклами ще продължат да бъдат основен фокус на бизнеса.