понеделник, 27 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2626 прочитания

    Ян Кешелак е новият главен изпълнителен директор на GLAMI

    Той ще завърши интеграцията на италианската платформа Stileo
    23 ноември 2022, 12:12 a+ a- a

    Снимка: GLAMI

    Ян Кешелак става следващият главен изпълнителен директор на GLAMI. Доскоро Кешелак заемаше позицията на главен директор по приходите на компанията, като през последните 5 години определяше посоката на развитие на GLAMI, отговаряйки за разширяването на бизнеса в Гърция, Адриатическите страни и Балтийските страни. Неговата задача ще бъде да завърши трансформацията на компанията от модна търсачка във водеща платформа за откриване на модни стоки, базирана на хиперперсонализация и изкуствен интелект. Томаш Ходбод, основателят на GLAMI и настоящ партньор на инвестиционната група Miton, поема поста ръководител на GLAMI Ventures, която планира да инвестира в компании, които улесняват откриването на продукти онлайн, както и компании, които използват изкуствен интелект в електронната търговия.

    Смяната на ръководството съответства на краткосрочната и дългосрочната визия на GLAMI, която цели успешното приключване на интегрирането на най-голямата платформа за мода на италианския пазар, Stileo. Стратегическият играч на италианския пазар с 30-членен екип беше придобит от GLAMI през пролетта на 2022 г. Ян Кешелак фокусира своята енергия именно върху неговата интеграция чрез развитието на маркетингови и бизнес екипи. Като бивш главен директор по приходите в GLAMI през последната година и след участието си в предишното разширяване на компанията в 7 държави, включително Хърватия, Словения и Балтийските републики, той е в добра позиция да доведе компанията до успешно последно тримесечие, въпреки всички предизвикателства, с които се сблъска електронната търговия през 2022 г. „Абсолютно съм убеден, че Ян може да поведе GLAMI към успеха на заложената визия и посока“, заяви Томаш Ходбод.

    В дългосрочен план и двете стратегически решения – назначаването на новия изпълнителен директор и създаването на инвестиционния фонд, очертават визията на GLAMI за следващите пет години. „Нашата цел е да ускорим трансформацията от търсачка, каквато я познавате сега, в платформа за откриване на мода, базирана на изкуствен интелект (AI) и иновативно машинно обучение, което създаваме сами“, обяснява Кешелак. Целта на GLAMI е да затвърди позицията си на съществуващите пазари и да запази ролята си на най-посещавания и лесен за използване уебсайт за мода в Централна Европа през следващите години. „Автоматичното маркиране и категоризирането на продуктите, показването на подобни артикули и персонализирането на гамата от продукти са функции, за които сме разработили собствени решения в GLAMI. Чрез тях ние предоставяме на всеки потребител уникално изживяване при използването на нашата платформа“, уверява Кешелак, като посочва, че това е едва началото за GLAMI.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Китай ще подпомага производството на чипове с $47,5 млрд.
    Една от основните области, върху които ще се фокусира третата фаза на фонда, е оборудването за производство на чипове
    преди 9 часа
    Paysera България дебютира на ВЕАМ пазара на БФБ
    Компанията за дигитални платежни услуги планира да увеличи капитала си с 2 млн. лв.
    преди 10 часа
    Standard & Poor's потвърди рейтинга на България и стабилна перспектива
    Агенцията прогнозираприемане в еврозоната най-късно началото на 2026 г. и ръст малко под 3% за периода 2025-2027 г.
    23 май 2024, 15:30
    Eldrive започва да изгражда собствени зарядни паркове за електромобили
    Освен зарядните станции в парковете ще има кафенета и магазини
    23 май 2024, 13:52
    „Смарт Органик“ вече се търгува на основния базар на БФБ
    Тя е първата компания, преминала от малкия пазар beam на основния Standard на Борсата