вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1055 прочитания

    EY подкрепя развитието на жени предприемачи и от България

    Любомира Мартинова е българският представител в международната лидерска програма
    30 ноември 2021, 13:06 a+ a- a

    За 14-та поредна година EY(Ernst & Young) продължава да подкрепя амбициозни дами предприемачи, организирайки международната лидерска програма EY Entrepreneurial Winning Women. Тя е насочена към жени, които управляват собствен бизнес и се стремят да го развият в световен мащаб.

    Програмата им предоставя съвети, ресурси и достъп до глобална бизнес общност от съмишленици, за да им помогне да отключат пълния си потенциал и да постигнат амбициозни цели за растеж на компаниите си.

    Тази година в инициативата са селектирани 63 представителки от 18 държави в Европа, Близкия Изток, Индия и Африка, включително и от България.

    Те управляват компании в различни сфери, но общото между тях е, че притежават съществен дял от бизнеса, компаниите им са на поне 12 месеца и имат приходи, по-високи от 1 млн. евро за 2020. Сумарно селектираните в програмата дами управляват бизнеси, които имат общи приходи над 130 милиона щатски долара през 2020 и дават работа на повече от 2000 души през изминалата предизвикателна година. Тази група жени е показала, че пречките не са нищо повече от възможност, поддържайки разрастващия си бизнес, въпреки несигурната пандемична среда.

    „Горди сме, че благодарение на българския екип на EY, страната ни е част от лидерската програма за четвърти път. Така даваме шанс на нашите дами предприемачи да станат част от една международна общност вдъхновяващи жени, които имат сходни умове и мисии. Вярвам, че преминавайки през програмата те ще доразвият уменията си, необходими за укрепване на бизнесите им и ще дръзнат да мислят в по-голям мащаб за бизнеса си“, коментира Диана Николаева, съдружник и ръководител на отдел „Стратегия и сделки“ в EY Bulgaria.

    Българският представител в EY Entrepreneurial Winning Women за тази година е Любомира Мартинова, основател и управляващ директор на "Аяли груп". Компанията й работи в областта на производството и световната дистрибуция на етерични масла. "Аяли груп" е създадена през 2016 и бързо се превръща в българската компания с най-дългия списък с етерични масла – повече от 30 масла и 30 флорални води, произведени от фермерите на "Аяли" в България.

    Страната ни е известна в цял свят със своето розово масло и лавандулово масло, но Любомира и нейният екип са организирали успешно производството на още 28 масла, за да осигурят устойчиво снабдяване на своите клиенти. В момента компанията работи за по-нататъшно разширяване на продуктите, които могат да доставят, включително етерични масла с произход Мароко, Украйна, Индия и някои европейски страни. Етеричните масла и флоралните води на "Аяли" са суровини за други производства – козметика, парфюмерия, ароматерапия, фармация, аромати на храна, грижа за дома, производство на перилни препарати. Портфолиото им от клиенти е включва компании от Европа, САЩ и Канада, Китай, Южна Африка, Бразилия, Перу.

    Предишните български участнички в програмата на EY са:
    - Анелия Касабова, съосновател и изпълнителен директор на Лигна груп;
    - Анита Класанова, основател на Food by Anita и съосновател на RooBrands;
    - Геновева Христова-Мъри, съосновател и управляващ директор на Лигна груп;
    - Лили Чурешка, съосновател и изпълнителен директор на Makeis;
    - Нина Проданова-Йоцева, съосновател и изпълнителен директор на ITCE;
    - Татяна Миткова, основател и изпълнителeн директор на ClaimCompass;
    - Цвети Кьосева, изпълнителен директор на Methodia

    Лидерската програма EY Entrepreneurial Winning Women стартира през 2007 в САЩ с цел да коригира един статистически факт - бизнесите, основани от жени, не са толкова успешни, колкото тези от мъже. Днес EY EWW е глобална програма и мрежа от предприемачи, която включва повече от 750 жени предприемачи от общо 45 страни по света. Досега България е излъчила общо осем участници в програмата.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 7 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 7 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 8 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 12 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ