вторник, 28 септември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1504 прочитания

    Стоян Каранлъков е новият главен търговски директор на Vivacom

    Той поема поста от 15 септември
    13 септември 2021, 15:48 a+ a- a

    От 15 септември Стоян Каранлъков поема поста на главен търговски директор на Vivacom. Той е част от структурата на компанията вече повече от 12 години, през които е преминал през различни управленски нива - от зонален мениджър "Магазинна мрежа", през старши мениджър, управляващ зона север и зона юг, до позицията директор "Магазинна мрежа", която заема от 2015 до момента.

    Стоян Каранлъков има висше икономическо образование и повече от 19 години професионална практика в телекомуникационния сектор. Стабилното кариерно израстване в рамките на Vivacom и отличното познаване на българския телекомуникационен пазар са сериозна предпоставка за успеха му като главен търговски директор, отговорен за стратегическото развитие на основните функции под него - продажби "Частни клиенти", обслужване на клиенти и развитие на продажбите.

    „За мен е голямо професионално предизвикателство и отговорност, заедно с екипа ми да продължим да отстояваме лидерската позиция на Vivacom на пазара, да бъдем предпочитан телеком оператор и да отговаряме в пълнота на очакванията на клиентите, като предлагаме първи ексклузивни оферти, съобразени с техните нужди в нашите изцяло обновени магазини“ – каза Стоян Каранлъков.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    ЕК започва да наблюдава собствеността върху медиите
    Става все по-трудно да се разбере кой е собственикът на медиите в ЕС, смята еврокомисарят Вера Йоурова
    преди 11 часа
    ЕK отпуска 95 млн. евро за подобряване на достъпа до тестове
    Общо 20 държави от ЕС ще получат осигурените средства
    преди 12 часа
    Над една трета от учителите са ваксинирани поне с една игла
    Засега няма причина да се преминава масово към онлайн обучение, посочи министърът на образованието
    преди 12 часа
    Японската централна банка ще продължи с програмите за подпомагане на бизнеса
    Според управителя Курода икономическото възстановяване ще стане по-ясно с намаляването въздействието на пандемията
    преди 13 часа
    Progress придобива Kemp
    Сделката на стойност $258 млн., е част от стратегията на Progress за растеж на бизнеса през следващите години