събота, 12 юни 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2148 прочитания

    Ялчън Джем е новият търговски директор на Kaufland България

    Той има 20-годишен опит в модерната търговия, като през последните 10 години е част от международната структура на Kaufland
    09 юни 2021, 14:53 a+ a- a

    Ялчън Джем е новият търговски директор на Kaufland България и член на Управителния съвет на компанията, считано от 1 юни 2021. Той ще отговаря за стратегическото управление и по-нататъшното развитие на търговската и маркетинговата дейност на Kaufland в България.

    Под негово ръководство веригата ще продължи да развива продуктовия си асортимент.

    Ялчън Джем има над 20 години опит в сектора за модерна търговия, 10 от които е прекарал като част от международната структура на Kaufland. В България идва от позицията прокурист и ръководител на звено „Дрогерия“ в дирекция „Търговия“ в Kaufland Германия, като последователно е преминал през редица позиции и звена в същата дирекция. Владее немски, английски, турски и френски език.

    Дирекция „Търговия“, която ще се управлява от Ялчън Джем, е една от основните структури в Kaufland България. Нейният екип от близо 150 души отговаря за формирането и развитието на продуктовия асортимент в хипермаркетите на Kaufland България, за ценовата политика на търговската верига, както и за цялата й маркетингова дейност. Дирекцията обхваща отделите „Храни свеж асортимент“, „Храни сух асортимент“, „Собствени марки“, „Нехранителни стоки“, „Акционен мениджмънт“, „Маркетинг“, „Организация Търговия“ и „Системи за бизнес анализи“.

    Сред ключовите приоритети на Ялчън Джем са Kaufland да продължи да развива продуктовото си портфолио, като се фокусира върху иновации в продуктовия сегмент и увеличи асортимента с нови предложения, отговарящи на изискванията на българския потребител и удовлетворяващи неговите нужди. Под ръководството на Ялчън Джем Kaufland ще продължи своята бизнес политика, в която търговската верига се фокусира върху предлагането на разнообразен асортимент от средно 20 000 артикула за страната, качество и свежест на достъпни за българския потребител цени.

    Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията имо годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    В САЩ удължиха срока на годност на ваксината на Johnson & Johnson
    Ваксината, която в Европа се разпространява под марката Janssen, може да се съхранява в обикновен хладилник до 18 седмици
    преди 1 ден
    Нова доставка на ваксини у нас
    В понеделник пристигат над 186 хил. дози от ваксината на Pfizer
    преди 1 ден
    Великобритания с рекорден ръст на икономиката
    Ръстът през април е над 27% спрямо година по-рано
    преди 1 ден
    Откриха нов STEM център в Пазарджик
    Идеята е да се даде възможност за учене чрез правене
    преди 1 ден
    Китай прие закон, който да противодейства на чуждестранни санкции
    Чуждестранните компании се опасяват, че той може да свие инвестициите в страната
    преди 1 ден
    Г-7 ще дари 1 милиард ваксини на света
    Половината ще дойдат от САЩ и поне 100 млн. от Великобритания, съобщи премиерът Джонсън
    преди 1 ден
    СЗО: Европа трябва да засили процеса на имунизация
    Въпреки значителния прогрес в региона, вирусът все още се разпространява широко на Стария континент