петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4825 прочитания

    Ялчън Джем е новият търговски директор на Kaufland България

    Той има 20-годишен опит в модерната търговия, като през последните 10 години е част от международната структура на Kaufland
    09 юни 2021, 14:53 a+ a- a

    Ялчън Джем е новият търговски директор на Kaufland България и член на Управителния съвет на компанията, считано от 1 юни 2021. Той ще отговаря за стратегическото управление и по-нататъшното развитие на търговската и маркетинговата дейност на Kaufland в България.

    Под негово ръководство веригата ще продължи да развива продуктовия си асортимент.

    Ялчън Джем има над 20 години опит в сектора за модерна търговия, 10 от които е прекарал като част от международната структура на Kaufland. В България идва от позицията прокурист и ръководител на звено „Дрогерия“ в дирекция „Търговия“ в Kaufland Германия, като последователно е преминал през редица позиции и звена в същата дирекция. Владее немски, английски, турски и френски език.

    Дирекция „Търговия“, която ще се управлява от Ялчън Джем, е една от основните структури в Kaufland България. Нейният екип от близо 150 души отговаря за формирането и развитието на продуктовия асортимент в хипермаркетите на Kaufland България, за ценовата политика на търговската верига, както и за цялата й маркетингова дейност. Дирекцията обхваща отделите „Храни свеж асортимент“, „Храни сух асортимент“, „Собствени марки“, „Нехранителни стоки“, „Акционен мениджмънт“, „Маркетинг“, „Организация Търговия“ и „Системи за бизнес анализи“.

    Сред ключовите приоритети на Ялчън Джем са Kaufland да продължи да развива продуктовото си портфолио, като се фокусира върху иновации в продуктовия сегмент и увеличи асортимента с нови предложения, отговарящи на изискванията на българския потребител и удовлетворяващи неговите нужди. Под ръководството на Ялчън Джем Kaufland ще продължи своята бизнес политика, в която търговската верига се фокусира върху предлагането на разнообразен асортимент от средно 20 000 артикула за страната, качество и свежест на достъпни за българския потребител цени.

    Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията имо годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 10 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 15 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 16 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 16 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам