вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2913 прочитания

    Добрите практики на кризата ще споделят HR експерти на конференцията на БАУХ

    Повече за традиционната майска конференция разказва Полина Господинова-Георгиева - изпълнителен директор на БАУХ
    31 май 2021, 13:09 a+ a- a

    Полина Господинова-Георгиева - изпълнителен директор на БАУХ

    Традиционната майска конференция на Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) тази година ще представи успешни проекти и инициативи в сферата на управлението на хора, реализирани в България в периода на кризата с COVID-19.

    За втора поредна година конференцията ще е виртуална. Ще се проведе от 2 до 4 юни и ще се проведе в 6 виртуални сесии - една сутрешна и една следобедна. Част от темите, които ще бъдат дискутирани, са за учене и развитие във виртуална среда, за дитализация на HR процесите, за гъвкавите подходи към придобивките, за изграждане на работодателска марка и др. - през споделения опит на български HR екипи. Ще бъдат споделени актуални данни от проучвания на българския пазар - как компаниите преосмислят и ревизират своите HR политики и регулации, за да осигурят успех на служителите си в дистанционна среда.

    Повече за конференцията разказва Полина Господинова-Георгиева - изпълнителен директор на БАУХ.

    Поли, предстои Майската конференция на БАУХ отново в онлайн формат. Къде е поставен фокусът тази година?
    Желанието ни е да сме максимално практични и полезни. Затова на фокус са добри практики от кризата, случили се тук, в България. Точно разработените и реализирани в местната бизнес среда и в локалния контекст проекти се надяваме, че ще бъдат най-ценни за нашите членове и партньори в този момент. Ще бъдат представени и две проучвания, отново насочени към българския бизнес и българския пазар на труда.

    Изминалата година беше различна, трудна, но изключително ключова за ЧР специалистите. Представители на кои компании ще споделят своя опит на конференцията на БАУХ?
    Компаниите са много и най-ценното според нас е, че са от различни бизнес сектори на българската икономика. Застъпени са различни по размер компании, с различна организационна култура. Ние оценяваме високо това богато разнообразие от бизнес опит и HR практики. Радваме, че толкова много фирми имат желание да споделят своите научени уроци от кризата.
    Изброявам имената на фирмите по реда им в програмата ни : „Пейсейф“, GemSeek Bulgaria, VIVACOM, Experian България, „Амер Спортс България“, PPD, „Нова Броудкастинг Груп“, „Съдърланд България“, „Монбат Груп“, HR Inc, „Кауфланд България“. Някои от тях ще се представят заедно със свои консултанти, помогнали им да реализират проектите си – ще видим представители на фирмите „Енталънт“, „А3-ВД“, Catro България, Mobi2 България, Digital Lights. Ще чуем полезна и много ценни данни от проучвания на Mercer Marsh Benefits и Bulwork.

    Събитието за втора поредна година ще се проведе онлайн. Кои са плюсовете на дистанционния формат?
    Благодаря, че ми задаваш въпроса в позитивната му форма :) През изминалата година по-често изброявахме негативите на онлайн форматите, но трябва да сме благодарни, че все пак имахме възможността да бъдем заедно, макар и отдалечени.
    Особено ценно е, че всички участници са равностойни – вече няма облагодетелствани близо до локацията на провеждане. Няма нужда от предвиждане на време и средства за логистика. От организационна гледна точка също има своите предимства, особено що се касае до лектори, които иначе по логистични причини, трудно биха могли да се включат в дадено събитие. Разстоянието, континентите вече не са от значение.
    Е, не мога да не спомена, че на всички ни липсва личният контакт и атмосферата на пролетните морски конференции...

    В кои сесии ще могат активно да се включат присъстващите на конференцията?
    Много се надяваме участниците в конференцията да са активни във всички дни и сесии. По всяко време ще има възможност за задаване на въпроси, изказване на мнение и коментари. Стимулираме всички лектори и презентатори да представят максимално интерактивно. А в една от сесиите сме замислили много по-активно участие на аудиторията.

    Колко души очаквате да станат част от събитието и могат ли все още да се регистрират?
    Както винаги на този въпрос отговорът е един: „колкото повече, толкова по-добре“ :). Регистрациите текат все още, отворени са. Още един позитив за онлайн събитията – възможност за вземане на решение и действие до почти последния момент. Но вече имаме над 230 регистрирани участници. Използвам случая да напомня, че имаме неограничена квота за безплатно участие на студенти. Надяваме се да се включат повече бъдещи наши колеги.

    С какво според теб би било най-ценно участието в конференцията за всички, които са част от HR общността в България?
    Със сигурност с практично съдържание, и то идващо от експерти, работещи в България, тук и сега. Програмата събира на едно място изключително много ценен HR опит. Вярваме, че всички участници ще успеят да си „откраднат“ идеи за следващи проекти, които да бъдат полезни за организациите им и хората в тях. И които ще очакваме да споделят с HR общността на следващата ни конференция!

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ
    преди 3 часа
    OpenAI навлиза в Азия
    Първият офис в региона е в Япония
    преди 3 часа
    Откриха една от най-големите детски градини в София
    Продължава строителството на 17 нови детски градини, до края на 2024 се очаква да приключи изграждането на 13 от тях
    преди 4 часа
    преди 21 часа
    И Велико Търново с вертолетно летище за спешна медицинска помощ по въздух
    До момента България разполага с 3 вертолетни летища в София и по 1 във Варна, Панагюрище и Русе