понеделник, 04 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5923 прочитания

    Промени ли се процесът на подбор в Kaufland България?

    Милена Караилиева, HR директор на компанията, пред Economy.bg
    16 юли 2020, 11:25 a+ a- a

    Милена Караилиева, HR директор, Kaufland България

    Covid-19 се отрази и на процесите по подбор в компаниите. Как ще попитаме HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България. Какво се промени в процеса по подбор в Kaufland България, разказва Милена Караилива, HR директор на компанията.

    Процесът по подбор на кадри в Kaufland България се осъществява в няколко стъпки, като финалната среща с кандидата се провежда все пак лично с цел и двете страни да придобият цялостна представа една за друга. Този процес стъпва на най-добрите световни практики и се възползва в пълна степен от всички възможности за дигитализация.

    Първата точка на комуникация се осъществява основно посредством нашата кариерна страница, която води към нашия кариерен онлайн портал – той е мястото, в което търсещите реализация в международна компания могат да получат информация относно свободните позиции в Kaufland България и да кандидатстват. В кариерния портал кандидатите могат да създадат личен профил, през който да подават необходимите документи за позицията или позициите, от които се интересуват. Стремежът ни е с портала да улесним максимално кандидатстващите, като им предоставяме информация за нас като работодател. На кариерната ни страница пък нашите потенциални кандидати могат да се възползват от професионалните ни съвети как да подсигурят своето успешно кандидатстване при нас, независимо дали едва стартират професионалния си път, или са вече изградени експерти в своята област.   

    На база получените в портала кандидатури, както и тези, които пристигат в офиса, селектираме най-подходящите по документи кандидати и се свързваме с тях по телефона, като следващите стъпки за различните позиции варират - онлайн център за оценка, кратко видео интервю или др. Новото, което се случи в следствие на ситуацията с Covid-19 е, че като последна стъпка не провеждахме интервюта лице в лице, а ги осъществявахме чрез среща в дигитална платформа. По този начин целим да опазим здравето и на кандидата, и на нашия екип. С висок приоритет за нас като работодател в контекста на Covid-19 остана грижата за служителите, а опазването на здравето се превърна в цел №1 и съответно всички срещи се провеждаха онлайн. 

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 
     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    01 март 2024, 17:05
    5 български компании сред най-бързоразвиващите се в Европа
    В годишната класация на Financial Times FT1000 влязоха Ampeco, euShipments.com, Pontica Solutions, Storepool и Dreamix
    01 март 2024, 15:05
    01 март 2024, 14:46
    01 март 2024, 12:48
    Кофас: Предстоят трудни времена за строителния и жилищен сектор
    Завършеното строителство в България все още е под нивото, регистрирано през 2015
    01 март 2024, 11:18
    Соня Миклай е новият главен управител на „Германо-Българската индустриално-търговска камара
    Тя поема поста от д-р Митко Василев, който бе начело на организацията в последните над 30 години
    01 март 2024, 10:55