четвъртък, 08 юни 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16558 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Иван Георгиев, Starbucks България

    Вижте какво сподели регионалният мениджър на компанията
    27 април 2018, 08:53 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България:

    Трябва да имате страст. Ако тя ви липсва, няма нещо, което да ви помогне да разработвате какъвто и да е бизнес.

    Иван Георгиев притежава 10-годишен професионален опит в KFC и Burger King, управлявани от AmRest в България. Той е бакалавър по „Бизнес администрация“ и магистър по „Маркетинг мениджмънт“ в УНСС. Стартира кариерата си като служител в ресторантите на KFC и впоследствие преминава през всички мениджърски позиции.

    От средата на 2017 г. Иван Георгиев е регионалният мениджър на Starbucks България.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ЕК отпуска 197 млн. евро на България за подобряване на електропреносната мрежа
    Целта е ускорена електрификация на транспорта, решения за декарбонизация и децентрализация на потреблението и производството на електрическа енергия.
    преди 2 часа
    Парламентът прие удължаване на бюджета
    Депутатите приеха решението с единодушие
    преди 3 часа
    Европейската икономика е в рецесия през първото тримесечие на 2023 г.
    Това показват ревизираните данни на Евростат
    преди 3 часа
    12 компании влизат в програмата за растеж на Endeavor – Dare to Scale 2022
    В програмата са селектирани 22 предприемачи от различни сектори – софтуерната и финтех индустрия, електронната търговия, спорта, F&B и други
    преди 3 часа
    Столичният Бизнес парк предприема дългосрочна трансформация
    Нейната цел е Паркът да се развива като вторичен градски център и място за обществено обслужване, отдих и рекреация на всякакви възрастови групи и др.