вторник, 28 септември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    18514 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Андрей Петров, „дм България“

    Вижте какво сподели председателят на Борда на управителите
    13 декември 2017, 09:15 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния си опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Андрей Петров, председател на Борда на управителите на „дм България“:

    „Има едно правило, което чух още като студент: „Първите 10-15 „кариерни“ години работи за името си, а след това то ще работи за теб“. Ще си позволя да споделя и второ мое любимо правило, което идеално допълва първото: „Когато тръгнеш да изкачваш стълбата на успеха, не бъди несправедлив с другите, защото може да ги срещнеш на връщане“. И двете правила съществуват в много разновидности и позволяват много тълкувания, но за мен те винаги са били „златни“ и смятам, че ако човек вникне в тях и ги спазва (особено в комбинация), те могат да му донесат наистина много.

    Андрей Петров е завършил магистратура по Business Administration & Engineering в FHTW – Berlin. Работил е в експанзионните отдели на „Лидл България“ и „Плюс България Търговия“. От 2008 г. е част от екипа, основал „дм България“, стартирайки на позицията регионален мениджър „Експанзия“. Развитието му преминава през логистиката, където от 2011 г. ръководи сектор „Логистика“ във фирмата, а през 2013 г., след откриването на Логистичния център на dm България, става ръководител направления „Експанзия“ и „Логистика“ и прокурист на компанията. От средата на 2015 г. ръководи направления „Експанзия“ и „Продажби“.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    ЕК започва да наблюдава собствеността върху медиите
    Става все по-трудно да се разбере кой е собственикът на медиите в ЕС, смята еврокомисарят Вера Йоурова
    преди 11 часа
    ЕK отпуска 95 млн. евро за подобряване на достъпа до тестове
    Общо 20 държави от ЕС ще получат осигурените средства
    преди 12 часа
    Над една трета от учителите са ваксинирани поне с една игла
    Засега няма причина да се преминава масово към онлайн обучение, посочи министърът на образованието
    преди 12 часа
    Японската централна банка ще продължи с програмите за подпомагане на бизнеса
    Според управителя Курода икономическото възстановяване ще стане по-ясно с намаляването въздействието на пандемията
    преди 13 часа
    Progress придобива Kemp
    Сделката на стойност $258 млн., е част от стратегията на Progress за растеж на бизнеса през следващите години