вторник, 28 септември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    18241 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy

    Вижте какво сподели генералният директор на компанията
    23 август 2017, 13:59 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Любомир Аламанов, генерален директор на SiteMedia Consultancy.

    „Никога не спирайте да се учите и да развивате познанието си. Особено при динамичната реалност, в която живеем. Всеки ден научавайте по нещо ново. Само така ще може да останете на гребена на вълната в областта, в която работите. Провалът идва, когато решите, че всичко знаете. И когато спрете да се развивате. Тогава светът просто ще ви подмине, а вие ще изостанете безвъзвратно.“

    Любомир Аламанов работи в сферата на комуникациите повече от 20г. За този период той е ръководил проекти за Coca-Cola, Microsoft, HP, Telenor, Nestle, Beiersdorf, Siemens и много други. Участвал е в няколко политически кампании. Изнасял е лекции в НБУ и СУ, бил e и асистент по Теория на програмирането във ФМИ. Проектите и кампаниите, в които е участвал, са спечелили повече от 100 български и международни награди. През 2016г. е посочен за един от най-влиятелните комуникационни специалисти в сферата на Community Relations, а една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News го включи в своя ежегоден списък с професионалисти-иноватори, допринесли изключително за развитието на ПР професията - 50 Game-Changers of PR for 2017.

    В момента Любомир Аламанов е генерален директор на SiteMedia Consultancy - агенция за класически и иновативни комуникационни услуги, както и директор на The Site – единствения event & community center в сферата на комуникациите. Любомир Аламанов е един от основателите на Българската асоциация на ПР агенциите и неин председател за 8 последователни години. Той е един от основателите на Българската асоциация на агенциите за дигитална комуникация и неин пръв председател. Член на Българското дружество за връзки с обществеността.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    ЕК започва да наблюдава собствеността върху медиите
    Става все по-трудно да се разбере кой е собственикът на медиите в ЕС, смята еврокомисарят Вера Йоурова
    преди 9 часа
    ЕK отпуска 95 млн. евро за подобряване на достъпа до тестове
    Общо 20 държави от ЕС ще получат осигурените средства
    преди 11 часа
    Над една трета от учителите са ваксинирани поне с една игла
    Засега няма причина да се преминава масово към онлайн обучение, посочи министърът на образованието
    преди 11 часа
    Японската централна банка ще продължи с програмите за подпомагане на бизнеса
    Според управителя Курода икономическото възстановяване ще стане по-ясно с намаляването въздействието на пандемията
    преди 12 часа
    Progress придобива Kemp
    Сделката на стойност $258 млн., е част от стратегията на Progress за растеж на бизнеса през следващите години