четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6909 прочитания

    Вижте какво представлява проектът „Happy Junior – Щастливо детство за всяко дете“

    За проекта, който спечели трето място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в Наградите за отговорен бизнес 2013, разказва Георги Мандаджиев - директор „Маркетинг и продажби” на „Компас”
    13 март 2014, 19:41 a+ a- a

    Вижте видео от церемонията на Наградите за отговорен бизнес 2013

    За 11-та поредна година Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Награди за отговорен бизнес. Най-престижният конкурс за корпоративна социална отговорност (КСО) у нас отличи най-добрите проекти, реализирани през 2013.

    В Economy.bg ще представим всички инициативи, които тази година бяха отличени с награда, за да покажем какво компаниите в България разбират под корпоративна социална отговорност, каква е била целта на проекта, какви ресурси е коствала реализацията му и какви резултати са постигнати.

    Георги Мандаджиев - директор „Маркетинг и продажби” на „Компас“

    Проектът „Happy Junior – Щастливо детство за всяко дете“ спечели трето място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” на Наградите за отговорен бизнес 2013 на БФБЛ. За него  разказва Георги Мандаджиев - директор „Маркетинг и продажби” на „Компас“ ООД.

    Име на проекта
    „Happy Junior – Щастливо детство за всяко дете“ в помощ на инициативата „Подкрепи детството” на фондация „За Нашите Деца”.

    Какво представлява проектът и какви са целите му?
    Създаване и лансиране пазара на серия хранителни продукти за деца. Продуктите, разработвани съвместно с детски педиатри и специалисти по детско хранене, предлагат решения на майките за пълноценно хранене на децата, а 8% от приходите от продажби се предоставят на организации, подпомагащи деца в нужда. Проектът има три основни цели: да предложи качествени хранителни продукти, разработени специално за деца; да помага на фондация „За Нашите Деца“ и подобни организации в стремежа им да осигурят щастливо детство за всяко дете; да привлече други компании, които да подпомагат дейността на фондацията.

    Как беше реализиран и какви резултати постигна?
    Проектът стартира преди четири години, като още от своето замисляне беше решено той да бъде осъществяван съвместно с професионална организация партньор, специалист в предоставянето на грижа за децата. След първата ни среща с фондация „За Нашите Деца“ ние бяхме убедени, че това е нашият най-добър партньор в този проект. Техният подход за решаването на проблемите с изоставени в домове деца според нас е единственият, който се бори с причините за възникването му, като по този начин премахва завинаги този проблем. Нашата компания дълбоко вярва, че семейството е единственото място, където едно дете може да расте в нормална обстановка, основната единица за изграждане на отговорно и проспериращо общество. Резултатите, които постигнахме, надминават нашите първоначални очаквания и дават основание да разработваме проекти за неговото развитие и разширяване. Към днешна дата марката Happy Junior e тотален лидер в категориите, в които развиваме продукти. Независимо от скромната комуникационна кампания марката се ползва с изключително висока познаваемост и забележителна лоялност от страна на майките. Вярваме, че сме успели да ги убедим, че освен вкусната закуска за собствените си деца, купувайки продукти с марката Happy Junior, те помагат за щастливото детство на други дечица.

    Как се отнесоха към проекта служителите на компанията?
    От самото начало в реализирането на проекта участват абсолютно всички служители на компанията. След първоначалния успех разработваме и нови форми на по-сериозна обвързаност на служители с проекта. Реализираме различни форми на лична финансова подкрепа от всеки служител в компанията. Тези резултати са особен стимул за нас, тъй като намираме за важно всички проекти и резултатите от тях да бъдат споделяни от всички служители в компанията.

    Какви ресурси бяха вложени в проекта?
    Още когато замисляхме проекта определихме ресурсите за неговото реализиране да бъдат насочени в две направления: създаване на качествени продукти, които в максимална степен да задоволят очакванията на майките; отделяне на максимално голям ресурс за обезпечаване на основната цел – подпомагане на семейства и деца в нужда. За нас е по-важно да подпомогнем повече деца и родители, отколкото да станем по-известни.

    Защо корпоративната социална отговорност е важна за компанията? 
    Социалната отговорност е важна за всяка компания и за всеки отговорен човек. Социалната отговорност е процес и не се изчерпва с еднократни действия, били те и огромни дарения. Социалната отговорност е условие за постигане на устойчиво развитие на обществото. Това означава функционирането „на светло“, справедливо заплащане и осигуряване на персонала, спазване на стандартите за производство и етикиране на продуктите, осигуряването на добри условия за труд и почивка на песонала, изискване към партньорите ни да спазват законите и наредбите на държавата. След това идват различните форми на подпомагане на социално значими дейности – първо в населеното място и общината, където се осъществява бизнесът, и едва след това актове на даряване и ангажимент за обвързаност с постоянна подкрепа на подобни дейности. За нашата компания социалната отговорност – корпоративна и лична, е част от стратегията ни за устойчиво развитие, тя е част от нашия бизнес.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 58 минути
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 2 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 3 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 4 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 6 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк