петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6378 прочитания

    Вижте какво представлява проектът „Kamenitza Фен Купа“

    За проекта, който спечели второ място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в Наградите за отговорен бизнес 2013, разказва Марко Ниавро - генерален директор на „Каменица“
    13 март 2014, 19:42 a+ a- a

    Вижте видео от церемонията на Наградите за отговорен бизнес 2013

    За 11-та поредна година Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Награди за отговорен бизнес. Най-престижният конкурс за корпоративна социална отговорност (КСО) у нас отличи най-добрите проекти, реализирани през 2013.

    В Economy.bg ще представим всички инициативи, които тази година бяха отличени с награда, за да покажем какво компаниите в България разбират под корпоративна социална отговорност, каква е била целта на проекта, какви ресурси е коствала реализацията му и какви резултати са постигнати.

    Марко Ниавро - генерален директор на „Каменица“ АД

    Проектът „Kamenitza Фен Купа“ спечели второ място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” на Наградите за отговорен бизнес 2013 на БФБЛ.  За него разказва Марко Ниавро - генерален директор на „Каменица“ АД.

    Име на проекта
    „Kamenitza Фен Купа“

    Какво представлява проектът и какви са целите му?
    „Kamenitza Фен Купа“ е най-големият турнир за непрофесионалисти в България, зад който стои 11-годишна история и дългогодишни традиции. От самото си създаване през 2003. „Kamenitza Фен Купа“ дава възможност на хиляди участници от всички краища на страната да се състезават за титлата „Национален шампион на България“, като осигурява професионални футболни съдии и перфектни условия за игра, висококачествена екипировка и безупречна спортна организация. 

    През годините „Kamenitza Фен Купа“ се превърна в кауза както за нас като организатори на турнира, така и за голяма част от участниците. Непрестанният стремеж за подобряване на условията на провеждане на турнира, схемата на игра, качеството на екипировката и нивото на организация непрекъснато привличат нови привърженици на „Kamenitza Фен Купа“. Основната цел на проекта е да популяризира родния футбол и масовия спорт като здравословен начин на живот и да обединява феновете на футбола от цялата страна.

    Как беше реализиран и какви резултати постигна?
    През 2013 г. в различните фази на турнира взеха участие 18 000 играчи от цялата страна. Повече от 40 000 души от трибуните на българските стадиони безрезервно подкрепяха отборите на своите приятели и съпреживяваха с тях неповторимите футболни моменти на „Фен Купа“. За уникалната емоция на терените допринасяше и изключителната страст за победа на 1 800-те отбора, които участваха в надпреварата.

    Турнирът се проведе в периода март – септември, като успя да разгърне националния си мащаб в три фази.  Първо се проведе квалификационен кръг във всички 27 областни града. След това 12 регионални полуфинала определиха местните шампиони. Националните финали се проведоха в началото на септември в град Сливен с участието на 24-те най-добри отбора от цялата страна.

    През 2013 „Kamenitza Фен Купа“ организира и едно специално събитие за някои от най-лоялните участници в турнира. „Звездният мач“, който се проведе през март в София, даде възможност на някои от най-истинските фенове на „Фен Купа“ да изиграят мач редом с Георге „Джика“ Попеску – величина от световен ранг и бивш капитан на ФК „Барселона“. В дербито взеха участие и Христо Стоичков – най-успелият български футболист, носител на най-престижните футболни награди, Даниел Боримиров и плеймейкърът на „златното поколение” от САЩ‘94 Йордан Лечков. Уникалният по рода си „звезден мач“ сбъдна една от най-смелите мечти на 12 от верните участници на „Kamenitza Фен Купа“, като ни показа, че футболната страст за победа на непрофесионалистите е точно толкова силна, колкото и тази на световноизвестните футболни легенди.

    Как се отнесоха към проекта служителите на компанията?
    По организацията на „Kamenitza Фен Купа“ целогодишно работи екип от близо 150 души – както служители на „Каменица“ АД, така и външни подизпълнители, които са ангажирани с разработването и изпълнението на стратегическа и ПР концепция, менажиране на партньорства, логистична организация в 27-те града, изготвяне на ATL материали, спортна организация, работа с медии  и т.н. Със сигурност „Фен Купа“ е един от най-амбициозните проекти на марка Kamenitza и целият екип работи с огромен ентусиазъм по неговата реализация.

    Защо корпоративната социална отговорност е важна за компанията? 
    Корпоративната социална отговорност е неизменна част от развитието на „Каменица” АД. Ние вярваме в правенето на бизнес по правилния начин. Постоянно предизвикваме себе си да разширяваме своя позитивен „бирен отпечатък“ и да намаляваме негативния.
    Това важи с още по-голяма сила, откакто сме част от Molson Coors Brewing Company – глобалната бирена компания, която две години поред е световен лидер в сегмента „Напитки“ на индекса за устойчиво развитие Dow Jones. Продължаваме да инвестираме в подобряване на това, как дейностите ни влияят на нашите хора, общностите, в които оперираме, и околната среда, защото вярваме, че отговорният бизнес е добър бизнес.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 минути
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 9 минути
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 1 час
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 16 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 17 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България