сряда, 16 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1730 прочитания

    СОФ Кънект създава нова зона за хранене на Летище София

    Първите 2 обекта – Starbucks и Camden food, се очаква да заработят в началото на 2025
    22 август 2024, 10:04 a+ a- a

    СОФ Кънект, операторът на летище София, подписа договор със SSP, водещ световен оператор на обекти за храни и напитки (F&B) в места за пътуване по целия свят. Инвестицията на SSP е важен крайъгълен камък в трансформацията на зоната за хранене на летище София. В рамките на това партньорство SSP ще въведе топ брандове от индустрията за храни и напитки на летище София, които ще повишат качеството и разнообразието от предлагните възможности за хранене, достъпни за пътуващите.

    Новото сътрудничество има за цел да трансформира заведенията за хранене на летището като предостави на пътниците достъп до някои от най-известните и обичани международни и местни кулинарни брандове. Сред водещите световни брандове, които ще присъстват на летище София, са: Starbucks, Burger King и TGI Fridays, както и утвърдени, международно признати SSP брандове като Levito - Pizza Pasta, Negroni, Camden Food Co., Ta.Sh.Ba, Upper Crust, Soul & Grain, Dao Dao – азиатска кухня, и местните - Meshana - Taste of Bulgaria и Bar 09-27.

    „Радваме се да си партнираме със SSP, за да създадем зона за храни и напитки от световна класа на летище София. Този договор е доказателство за нашия ангажимент да подобрим пътническото преживяване и да превърнем летище София в 5-звездно регионално летище.“, каза Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на СОФ Кънект.

    „Горди сме, че работим в сътрудничество със СОФ Кънект, за да създадем още по-добро преживяване на летище София. Нашата силна и иновативна гама от международни и местни брандове, и авангарден дизайн, както и нашето разбиране за потребностите на пътниците, ще ни позволят да създадем среда, която улавя истинския дух на гостоприемство и традиция, което е част от българската култура. Тези великолепни барове, ресторанти и кафенета ще затвърдят репутацията ни на този важен нов пазар.“ добави Джордж Антониу, управляващ директор на SSP за Източна Европа и Близкия изток.

    Въвеждането на експертизата на SSP ще донесе най-добрите световни практики в управлението на хранителните услуги, иновациите и удовлетвореността на пътуващите на летище София.

    Партньорството предвижда изграждането на модерна зона за хранене в съответствие с най-добрите международни практики и индустриални стандарти.

    В центъра на зоната за хранене ще има просторна част за сядане, както и външна тераса, която ще предлага разнообразие от видове места за сядане, което ще подобри комфорта на клиентите и цялостното преживяване на пътниците. Проектът ще се реализира на няколко етапа, като ще започне с първите два обекта – Starbucks и Camden food Co., които се очаква да заработят в началото на 2025 г., предлагайки на пътниците богато разнообразие от напитки и прясна храна като значително ще допринесат за продължаващата трансформация на летище София.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Digital Media Technology Sp. придобива ApiHawk
    Полска технологична група придобива бизнеса на българската софтуерна компания
    преди 12 часа
    НСИ отчита 1% дефлация през септември
    Годишната инфлация е в размер на 1,2%
    преди 15 часа
    Индонезия поиска Google и Apple да блокират Temu в магазините си за приложения
    Целта – да бъде запазен малкият и среден бизнес в страната от нелоялна конкуренция
    преди 16 часа
    България е готова да подкрепи инвестиции в развитието на дигиталната инфраструктура и свързаността
    Президентът Радев се срещна с представители на американски компании в областта на високите технологии, киберсигурността, дигиталната и комуникационната инфраструктура
    преди 1 ден
    Операторите на ваучери: 96% от потребителите са доволни от дигитализацията на ваучерите
    Броят на търговците, използващи ваучери за храна, се е увеличил от 1000 до 4 хил. месечно след дигитализацията