неделя, 03 ноември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    12405 прочитания

    Мненията на служителите за Еником М

    Запознайте се с професионалисти на различни позиции и с различен опит и вижте какво мислят за компанията като работодател
    02 юли 2024, 08:59 a+ a- a


    От ляво надясно: Емил Петров - Старши Консултант мебели, Валентина Мицева - Супервайзър сектор „Аксесоари“, град Пловдив, и Цветана Павлова - Маркетинг Мениджър. Снимки: Личен архив

    В новата рубрика на Economy.bg „Мненията на служителите“ професионалисти във водещи компании от различни сектори в България споделят личните си впечатления за работната атмосфера, колегите, мениджмънта, условията на работа...

    Какво е да си част от екипа на мебелната компания Еником М, разказват Цветана Павлова - Маркетинг Мениджър, Емил Петров - Старши Консултант мебели, и Валентина Мицева - Супервайзър сектор „Аксесоари“, град Пловдив.

    Откога си в компанията и защо избра да се присъединиш към нея?
    Цветана: През септември ще станат 7 години. Преди да стана част от екипа, вече бях клиент и фен на бранда, ето защо, когато видях, че има свободна позиция в маркетинг отдела, с удоволствие кандидатствах. 

    Емил: В компанията съм от 9 години. Преди да се присъединя към Еником, работех за друг мебелен бранд. Тогавашната ми приятелка силно ме агитираше да сменя този работодател, тъй като нямаше перспектива за развитие и много харесваше Еником. Послушах я, тя се оказа права. Девет години по-късно все още съм част от Еником и все така мотивиран да давам всичко от себе си.

    Валентина: Работя в Еником-М от декември 2022 г. На първоначалните разговори ме привлякоха красивата и уютна работна среда, усмихнатият екип.

    Какви бяха първите ти впечатления?
    Цветана: Първите ми впечатления от компанията бяха изключително положителни. Още от първия ден забелязах високото ниво на професионализъм и отдаденост на екипа. Впечатли ме откритата и колегиална атмосфера, където всеки е готов да споделя идеи и да си сътрудничи. Усетих, че в тази среда ще мога да приложа своя опит и да допринеса за развитието на компанията и за постигането на нашите амбициозни цели и таргети. 

    Емил: Веднага ми харесаха колективът и самият магазин. Също така бях силно впечатлен от страхотните управители. 

    Валентина: Първите ми впечатления бяха за приятна работна среда със сплотен екип.

    Какво те изненада?
    Цветана: Бях приятно изненадана от иновациите и креативността, които са вложени във всеки аспект на нашата работа. Всеки член на екипа внася уникални идеи, което води до създаването на изключително успешни кампании и проекти. 

    Друго, което ме впечатли, е готовността на колегите от различни отдели да си сътрудничат и да работят заедно за постигането на общите цели на компанията. Това създава една динамична и удовлетворяваща среда, в която всеки може да се развива и да допринася максимално.

    Валентина: Изненадите дойдоха от големия брой артикули, които се предлагат в отдел „Аксесоари“ и разнообразието от дейности, които се извършват на позицията, на която стартирах.

    Емил: Колко много ми допадна работата и колко бързо се почувствах у дома. 

    Как бихте описали работната средата, атмосферата в компанията?
    Цветана: Работната среда в компанията е изключително приятелска. Атмосферата е колегиална, което ни позволява да работим ефективно като екип. Всеки се чувства ценен, а това стимулира креативността и продуктивността ни.

    Емил: Клишето „тук сме семейство“ е абсолютно вярно за Еником. Не мога да си представя по-сплотен екип.

    Валентина: Работната среда е динамична, която изисква от нас да бъдем отговорни и целеустремени.

    Какво бихте казали за колегите си и мениджмънта в компанията?
    Цветана: За колегите мога да кажа, че тук намерих не само професионалисти, но и приятели. 

    Мениджмънтът е достъпен и изключително гъвкав в одобрението на различни проекти и процеси. Изключително важно е да спомена, че той подкрепя развитието и професионалния растеж на всеки от нас. В дигиталния маркетинг например процесите, алгоритмите и платформите са доста динамични. За да можем да сме в крак с новостите, мениджмънтът инвестира в различни курсове, уебинари и конференции.

    Емил: Че трябва да продължаваме да се развиваме и да растем като компания и колектив.

    Валентина: Колегите ми са усмихнати и позитивни. С доза креативност и бистър ум винаги успяваме да се справим със заложените задачи.

    Ако трябва да кажеш три положителни неща, кои биха били те?
    Цветана: Професионализъм и стегнат работен процес, гъвкавост и креативност, възможности за професионално развитие.

    Емил: 

    Колектив – просто незаменим.

    Мебели – тук не продаваме просто мебели – тук продаваме най-добрите мебели!

    Магазинът – самият магазин е страхотен. Добре подреден, с красив интериор и е едно приятно място да прекараш работния си ден.

    Валентина: Добри рекламни кампании във физическите обекти, много добър подбор на персонал, изключително важни face-to-face разговори с ценни съвети.

    А какво според теб може да се подобри?
    Цветана: Винаги има какво да се подобрява и оптимизира в една компания, няма как да седим на едно място и да можем да постигаме целите си. Ето защо ежедневно работим в тази посока, като обръщаме внимание и на най-малкия детайл. 

    Емил: Винаги има място за подобрение. Според мен може да засилим рекламата, за да привлечем повече клиенти. Веднъж като влезеш в Еником и ставаш клиент за цял живот.

    Валентина: Може да се работи в посока подобряване популярността на марката и засилване посещаемостта от клиенти.

    Бихте ли споделили с нас какво разказвате на семейството и приятелите си за  работата си. Как им описвате какво правите?
    Цветана: Въпреки, че съм Head в маркетинг отдела, често си говорим не за реклама, а за интериорни трендове, мебели, обзавеждане, съвети за разпределение на помещенията. Почти всички мои приятели са ни клиенти.

    Емил: Не е сложно: продавам мебели. Разковничето е, че обичам да го правя и съм добър в работата си. Това казвам на приятелите си.

    Валентина: Всеки ден е различен. Цялостното ми усещане е удовлетворение от добре свършената работа през деня, което ме мотивира за постигане на по-добри резултати.

    Как оценяваш от твоя гледна точка условията за работа и би ли препоръчал/а компанията като място за работа?
    Цветана: От моя гледна точка условията за работа са отлични. Работното място е уютно и добре оборудвано. Бих препоръчала компанията на всеки, който търси стабилна и развиваща се работна среда с възможности за професионално израстване.

    Емил: Условията са сред добрите в тази сфера. Ако си вършиш добре работата, ще получиш и подобаващо възнаграждение. Да, бих препоръчал фирмата, но само на сериозни хора.

    Валентина: Условията за работа са много добри и съвсем актуални за позиции в Търговски отдел. Бих я препоръчала на хора, които искат да се развиват в сферата на продажбите и не се страхуват от промени.

    Лично теб какво те задържа в компанията?
    Цветана: Основното е гъвкавостта при одобрение на различни проекти и кампании, структурата не е тежка. По-този начин не се губи излишно време. Процесът от идея до одобрение на бюджет, реализация и съответно проследяване, е прецизен и бърз. Работната среда е динамична, а възможността за работа по различни по структура и вид проекти е изключително вдъхновяваща. Например в момента работя по миграцията на онлайн магазина ни на нова платформа, така че клиентите ни съвсем скоро може да очакват изцяло обновения ни сайт.

    Емил: Колективът, мебелите, магазинът, самата работа. За кратко бях напуснал фирмата, за да опитам нещо ново, но много бързо разбрах, че Еником е моето място и с удоволствие се върнах, като този път мисля да се пенсионирам тук :)

    Валентина: В компанията ме задържат динамичната работна среда, възможността за творческа изява, отговорните ръководители и оценяването на постигнатите резултати.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на ЕНИКОМ М ООД в JOBS.bg


    Вижте още от рубриката МНЕНИЯ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ:

    Мненията на служителите за Аксес Файнанс  
    Мненията на служителите за Paysafe
    Мненията на служителите за A1 България 
    Мненията на служителите за CluneTech

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    01 ноември 2024, 15:52
    Стоянова: С Терминал 3 летище София ще се превърне в ключов регионален хъб
    Към момента аеропортът обслужва полети до 46 държави
    01 ноември 2024, 13:14
    dormakaba стартира Център за споделени услуги в София
    Проектът, за който компанията получи сертификат за инвестиция клас А, ще създаде 248 нови работни места
    01 ноември 2024, 10:08
    ОББ: Изтича валидността на IBAN номерата, съдържащи RZBB
    Промяната не се отразява по никакъв начин на сметките на клиентите като наличности, условия и достъпност
    01 ноември 2024, 09:49
    Спад на основния лихвен процент у нас
    От 1 ноември лихвата е 3.22%
    31 октомври 2024, 14:31
    Петте най-големи индийски ИТ компании вече имат офиси в България
    Едни от най-важните сфери за сътрудничество са ИТ секторът и секторът в областта на услугите
    31 октомври 2024, 09:18
    Групата Schwarz стартира иновативна програма в партньорство с три университета във Варна
    Пет отбора ще се борят за награда от 10 хил. лева и финансиране от 30 хил. евро в първия випуск на GEN I: ИНОВАЦИЯ ГЕНЕРАЦИЯ