събота, 20 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2297 прочитания

    Новостите в сферата на технологиите, продажбите и FMCG сектора ще са във фокуса на Sales Club Conference 2023

    Събитието ще събере на една сцена експертизата на утвърдени български и международни компании
    07 април 2023, 12:33 a+ a- a

    Колаж: Codexio

    На 12 май в Интер Експо Център ще се проведе Sales Club Conference 2023, съобщиха от Codexio - организатори на форума.

    Събитието ще събере на една сцена експертизата на утвърдени български и международни компании, като Castelio, Mnemonica, Server1, Schneider Electric, Vlanel, Almer, Paysera, tbi bank, Cloudcart, Print.bg, FlagFlag, Best Brands, Lider.bg и много други. 

    За втора поредна година под слогана „От предприемачи за предприемачи“ събитието поставя фокус върху развитието и адаптациите в българската бизнес екосистема. На тазгодишното издание на Sales club Conference ще бъдат представени тенденциите, стратегиите и ключовите стъпки, необходими за ефективното приспособяване на големи и малки бизнеси към съвременната динамика на икономическата среда. 

    Програмата на събитието включва 5 основни дискусионни панела, в които водещи експерти ще коментират най-наболелите проблеми и актуални тенденции, с които бизнесът се сблъсква. 

    Доказани специалисти в сферата на онлайн продажбите ще отправят поглед към дигитализация и автоматизация на процесите и оптимизация на разходите в процеса на продажба, бъдещето на SaaS и маркетплейс платформите. Николай Добрев (Castelio), Константин Христов (Server1), Надежда Коцинова (tbi bank), и експертите на Cloudcart ще отговорят на редица въпроси в дискусионния панел E-commerce, в който модератор ще бъде Жанет Найденова, председател на Българската Е-комърс Асоциация. 

    Каква е ролята на изкуствения интелект в ежедневието? Какво е развитието на „умните фабрики“? Отговори на тези и още въпроси ще дадат Елица Стоилова (Umni.bg), Светлозар Стоилков (Schneider Electric), Мирослав Ризов (Schneider Electric) и модераторът Кристиян Михайлов (ПАРА) в панела „Технологии на бъдещето“. 

    Бизнесът ще постави фокус и върху развитието на FMCG секторът, експанзията на продуктите под знака на здравословното хранене и още ключови теми от сферата на бързооборотните стоки. А в последните два панела експерти като проф. Даниела Илиева, Милена Стойчева и Иван Ганчев ще обърнат внимание на развитието на човешкия ресурс, образованието, кадровата криза и има ли работещи решения? А как всички тези перспективи на един бизнес се маркетират и комуникират с широката аудитория, ще подскажат експертите с богат опит Боян Москов, Мартин Петров, Биляна Георгиева, Владислава Харизанова и Вилиян Милчев в кулминационния панел „Маркетинг и комуникация“. 

    Съорганизатор на тазгодишното е дигиталната агенция SFC, начело с Васил Янев и Марина Михайлова.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Wizz Air празнува 20 млн. превозени пътници от летище София
    Авиокомпанията и стартира нов маршрут – до Лион
    преди 1 ден
    Онлайн продажбите в САЩ достигнаха $7,2 млрд. в първия ден на Amazon Prime Day
    Продажбите са с над 10% повече спрямо миналата година
    преди 1 ден
    Глобално кибер прекъсване приземи полети по целия свят
    Проблемът засегна и работата на банки и медии в различни точки на света
    преди 1 ден
    Президентът ще връчи втория мандат на 22 юли
    На кандидата за премиер, посочен от втората по численост парламентарна група в 50-ото Народно събрание
    преди 1 ден
    WordPress Engine придобива българската NitroPack
    Основателите Георги Петров и Михаил Стойчев ще работят върху нов проект