Събитието ще събере на една сцена експертизата на утвърдени български и международни компании
Колаж: Codexio
На 12 май в Интер Експо Център ще се проведе Sales Club Conference 2023, съобщиха от Codexio - организатори на форума.
Събитието ще събере на една сцена експертизата на утвърдени български и международни компании, като Castelio, Mnemonica, Server1, Schneider Electric, Vlanel, Almer, Paysera, tbi bank, Cloudcart, Print.bg, FlagFlag, Best Brands, Lider.bg и много други.
За втора поредна година под слогана „От предприемачи за предприемачи“ събитието поставя фокус върху развитието и адаптациите в българската бизнес екосистема. На тазгодишното издание на Sales club Conference ще бъдат представени тенденциите, стратегиите и ключовите стъпки, необходими за ефективното приспособяване на големи и малки бизнеси към съвременната динамика на икономическата среда.
Програмата на събитието включва 5 основни дискусионни панела, в които водещи експерти ще коментират най-наболелите проблеми и актуални тенденции, с които бизнесът се сблъсква.
Доказани специалисти в сферата на онлайн продажбите ще отправят поглед към дигитализация и автоматизация на процесите и оптимизация на разходите в процеса на продажба, бъдещето на SaaS и маркетплейс платформите. Николай Добрев (Castelio), Константин Христов (Server1), Надежда Коцинова (tbi bank), и експертите на Cloudcart ще отговорят на редица въпроси в дискусионния панел E-commerce, в който модератор ще бъде Жанет Найденова, председател на Българската Е-комърс Асоциация.
Каква е ролята на изкуствения интелект в ежедневието? Какво е развитието на „умните фабрики“? Отговори на тези и още въпроси ще дадат Елица Стоилова (Umni.bg), Светлозар Стоилков (Schneider Electric), Мирослав Ризов (Schneider Electric) и модераторът Кристиян Михайлов (ПАРА) в панела „Технологии на бъдещето“.
Бизнесът ще постави фокус и върху развитието на FMCG секторът, експанзията на продуктите под знака на здравословното хранене и още ключови теми от сферата на бързооборотните стоки. А в последните два панела експерти като проф. Даниела Илиева, Милена Стойчева и Иван Ганчев ще обърнат внимание на развитието на човешкия ресурс, образованието, кадровата криза и има ли работещи решения? А как всички тези перспективи на един бизнес се маркетират и комуникират с широката аудитория, ще подскажат експертите с богат опит Боян Москов, Мартин Петров, Биляна Георгиева, Владислава Харизанова и Вилиян Милчев в кулминационния панел „Маркетинг и комуникация“.
Съорганизатор на тазгодишното е дигиталната агенция SFC, начело с Васил Янев и Марина Михайлова.