събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4427 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за седми пореден път

    Вижте кои са водещите марки на българския пазар, отличени с приз Superbrands Bulgaria 2021–2022
    16 декември 2021, 14:40 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за седми пореден път в независимото проучване на глобалната организация Superbrands.

    През 2005 България стана официален член на глобалната организация Superbrands, която отличава с международната награда водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар.

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.

    Ето и кои са най-силните марки на българския пазар, включени в осмото издание на Superbrands Bulgaria 2021–2022 (подредени по азбучен ред):

    Потребителски марки Business-to-Consumer
    Bosch
    bTV
    Cash Credit
    Deroni
    Dir.bg
    Domaine Boyar
    Fibank
    Хрус-Хрус
    Ideal Standard
    Lidl
    Майонеза Краси
    Mobile Bulgaria
    NEFF
    RiceUP!
    Turkish Airlines
    УниКредит Булбанк
    Явлена Бизнес марки

    Business-to-Business
    Jobs.bg
    Kreston BulMar
    Пенков, Марков и партньори
    René Gourmet Group
    SEG
    Soudal
    Unimasters Logistics Plc

    За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промоцията на бранда България по света. Тази година наградата е за българския ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио.

    „Superbrands предоставя възможност на марките от различни сектори на икономиката да общуват по нов начин – като обменят идеи и практики за успешен бизнес. Това е и основният фокус на глобалната програма Superbrands – да промотира чрез своите издания изкуството на брандинга като професионална дисциплина, както и добрите бизнес практики. Ние като екип приемаме за кауза и промоцията на бранда България по света – това, което правят най-успешно лауреатите на нашите почетни отличия Superbrands“, каза Мила Векова, представител на Superbrands за България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 1 ден
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    18 април 2024, 16:05
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    18 април 2024, 15:57
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    18 април 2024, 15:14
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    18 април 2024, 08:29
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство