петък, 06 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1246 прочитания

    Identrics разработи и внедри усъвършенствана платформа за медиен анализ

    Българската компания в сферата на AI в партньорство с австралийската Medianet, предлага услуги за PR индустрията
    28 ноември 2024, 15:00 a+ a- a

    Снимка: Identrics

    Identrics, българска компания в областта на изкуствения интелект (ИИ/AI) и обработката на данни, обяви успешното продължение на вече развититото си партньорство с Medianet - изявена австралийска компания, предлагаща услуги за PR индустрията. Започнала преди месеци, през ноември 2024 г. съвместната работа на двете компании постигна впечатляващия си целеви резултат - разработването и внедряването на усъвършенствана платформа за медиен анализ. Иновативната платформа, чието официално стартиране беше обявено през този месец в централата на Medianet в гр. Сидни, Австралия, автоматизира управлението на медийните контакти, като по този начин значително повишава ефективността и точността в PR индустрията в страната. 

    В началото на проекта, австралийските партньори на Identrics дефинират предизвикателствата, с които се сблъсква бизнеса им ежедневно. С увеличаването на обема информация, публикувана в различни медийни формати, става все по-трудно да се проследяват важните споменавания и тенденции. Медийните специалисти се нуждаят от решение, което може да събере, прецизира и анализира данни от широк спектър медийни източници, включително вестници, телевизионни мрежи, блогове и социални медии. Става все по-предизвикателно да се предоставят точни и полезни прозрения, без да се претоварва потребителят с нерелевантна информация. 

    След като съдействат в дефинирането на затрудненията в работния процес на австралийската компания, специалистите от Identrics залагат като крайна цел от настоящето си сътрудничество с Medianet изграждане на платформа за медийно разузнаване от световна класа, управлявана от AI и предназначена да отговори на всички тези предизвикателства.

    За да осигури възможност на потребителите да намерят точно това, от което се нуждаят в голямото пространство от австралийски медии, решението, изградено за Medianet, включва няколко разширени функции като:
    ● Наблюдение и анализ на медиите в реално време;
    ● Удобен за потребителя интерфейс за търсене;
    ● Филтриране на заглавия и ключови думи;
    ● Уточнение на източника и автора;
    ● Разнообразно медийно отразяване;
    ● Разширено обогатяване на данни;
    ● Разграничение на автора;
    ● Стандартни и запазени търсения;
    ● Персонализируеми табла и отчети.

    Интуитивният дизайн на новата платформа за медиен мониторинг гарантира, че потребителите получават безпроблемно и информативно изживяване. Подробните графики и диаграми позволяват задълбочено изследване на части от данни, например медийно отразяване през времеви участък. 

    Стартирайки работа в колаборатцията с Medianet, българските специалисти са наясно, че техните най-силни оръжия са именно техните най-добре познати домейни: AI алгоритми и технологии. Индивидуалният подход на Identrics прави възможно прилагането на решението и прехода от базата данни, която Medianet поддържа дотогава, към пълномащабна платформа за медийна интелигентност. 

    След официалното си внедряване, платформата вече привлича вниманието на комуникационните специалисти в Австралия, позоволявайки им да:
    ● Спестяват време чрез автоматизацията на медийния мониторинг;
    ● Взимат бързи ключови решения, благодарение на изчерпателното медийно покритие на различни канали, чрез което потребителите получават точна представа за тенденциите и обществените настроения;
    ● Увеличат ангажираността на медиите като идентифицират възможности за целенасочено ангажиране и разказване на истории чрез възможностите за търсене и филтриране;
    ● Развиват растежа на бизнеса чрез актуална, проницателна и подробна информация;
    ● Адресират фокусирано конкретни журналисти, които имат доказан интерес към темата.

    Identrics предлага персонализирани AI и автоматизирани решения, които позволяват на организациите да възлагат повтаряемите, но трудоемки задачи по обработка на данни и текст на машини. Основните услуги включват изграждане на бази знания и графи, разпознаване на дезинформация и автоматизирани бази данни с медийни контакти. Компанията предлага персонализирани решения, които отговарят на специфичните нужди на клиента, с достъп до данни в реално време чрез API. Услугите им обхващат класификация на данни, индексиране, обогатяване на съдържание с разпознаване на именовани обекти и анализ на настроенията, както и автоматизирани препоръки и генериране на съдържание. Екипът включва експерти в сферата на обработката на данни и семантични технологии. Компанията разработва както готови за употреба модели, така и индивидуализирани AI-базирани решения. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Apple планира $1 млрд. инвестиция в Индонезия
    Ще бъде изграден завод, който да произвежда компоненти за смартфони и други продукти
    преди 8 часа
    От 11-ия опит: Избраха Наталия Киселова за председател на Парламента
    Тя е експерт по конституционно право и преподавател в Софийския университет
    преди 8 часа
    СУ и “Аурубис България” със споразумение за партньорство
    Net-Zero Lab към университета ще си партнира с най-големия германски инвеститор в страната
    преди 8 часа
    преди 9 часа
    BgGPT, разработен от INSAIT, влиза в общините
    Първата община, която ще го имлементира е Бургас
    преди 10 часа
    Макрон заяви, че няма да се оттегли
    Избраното от него правителство претърпя вот на недоверие