четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1436 прочитания

    Microsoft представи Copilot

    Той е първият в света AI, цялостно интегриран едновременно с ERP системите и CRM решенията на компанията от семейството Microsoft Dynamics 365
    21 март 2023, 16:25 a+ a- a

    Софтуерната компания Microsoft представи първия в света изкуствен интелект (AI), цялостно интегриран едновременно както с ERP системите, така и със CRM решения на компанията от семейството Microsoft Dynamics 365. Той се нарича Copilot и предоставя интерактивна помощ при извършването на различни бизнес дейности – от продажби, през обслужване и маркетинг, до веригата за доставки. Базиран е на най-новите разработки в областта на машинното самообучение и комуникацията на естествен език.

    „Благодарение на вградения си изкуствен интелект, Microsoft Dynamics 365 Copilot помага за по-бързото създаване на идеи и съдържание, както и за увеличаване производителността на труда във всички направления на бизнеса. Умният софтуер поема изпълнението на рутинните повтарящи се задачи и ускорява осезаемо работния процес. Той може също да отговаря на имейли, да прави резюмета на срещи, проведени в Microsoft Teams, да създава описания на продукти и да извършва други отнемащи време задачи“ - споделя Даниела Димова, маркетинг мениджър на консултантската компания Тим ВИЖЪН България, която има дългогодишен опит от внедряването на CRM и ERP системи в България и в чужбина.

    Като част от ERP системите от семейството Microsoft Dynamics 365, новият AI помощник може да асистира в подготовката на продуктови описания, които да бъдат публикувани в онлайн магазини, както и да помага в управлението на веригата на доставките. Нещо повече – той може да помага за идентифициране на рискове, произтичащи от различни климатични условия, финансови или геополитически проблеми, които могат да засегнат конкретни доставчици и да причинят прекъсване или забавяне на определени доставки.

    При работата на CRM приложенията на Microsoft, новият изкуствен интелект може да съдейства за съкращаване на времето, влагано в повтарящи се административни задачи, да подобри комуникацията и обслужването на клиентите, както и да реагира своевременно на променящите се пазарни условия. Наред с това Copilot е в състояние да генерира предложения за отговори на мейли и провеждане на срещи, както и да създава записки за проведени онлайн разговори, засегнатите в тях теми, въпроси, срокове и нужда от обратна информация. В областта на клиентското обслужване, новото приложение може значително да ускори намирането и споделянето на информация, свързана с клиентски запитвания през различни комуникационни канали като мейл и чат.

    В областта на маркетинга AI помощникът съдейства за по-лесното и пълноценно използване на натрупаните данни за клиентите, по-доброто сегментиране и генерирането на уникално съдържание за провеждане на успешни имейл кампании.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 20 минути
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 2 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 6 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 7 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 8 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 1 ден
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“