петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4323 прочитания

    Модис стартира обучителна инициатива в партньорство с Mercedes

    Повече за програмата пред Economy.bg разказва Полина Декова, мениджър „Маркетинг и комуникации“ в Модис България
    21 юни 2021, 12:23 a+ a- a

     Полина Декова е мениджър „Маркетинг и комуникации“ в Модис България. Има над 10 години професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Ръководила е редица employer branding проекти, разработвала е дигитални стратегии и различни онлайн кампании с цел разпознаваемост на марката и подбор на кадри. Oт 2017 г. насам отговоря за позиционирането на Модис на местния пазар, изграждането на устойчива маркетингова стратегия, вътрешната комуникация в компанията, CSR кампании и др. От началото на 2021 г. подпомага позиционирането на Модис и на румънския пазар

    Технологичната компания Модис обяви началото на Lead the Charge - обучителна кампания, която реализира в партньорство с отбора на Mercedes-EQ във Формула Е. Кандидатстването за инициативата е отворено до края на месец юни, като победителят ще има възможност да работи съвместно с ръководителя на отбора Иън Джеймс в рамките на един състезателен сезон. 

    Полина Декова, мениджър „Маркетинг и комуникации“ в Модис България, разказва пред Economy.bg повече за програмата.

    Модис предоставя ИТ и дигитални инженерни решения с фокус върху иновации и дигитална трансформация. Компанията има глобално присъствие с над 30 000 консултанти в повече от 20 страни, които имат фокус върху когнитивни технологии, дигитална трансформация, cloud и облачна инфраструктура, смарт екосистеми. Както и Industry 4.0. в секторите на автомобилните и транспортни компании, енергия и околна среда, софтуери, Интернет и комуникации, финансови услуги и производствени индустрии.

    В България компанията предоставя технологични решения в сферата на софтуерното инженерство, както и IT и BPO аутсорсинг услуги. Към момента броят на служителите на компанията е над 1400 души в трите офис локации в градовете София и Пловдив. Модис е част от Адеко Групата, която е водеща компания в предоставянето на HR решения и е сред 500-те най-големи компании в света (Fortune Global 500).

    Полина, как се стигна до идеята за Lead the Charge програмата на Модис?
    В края на миналата година Модис стана официален инженерно-технологичен партньор на отбора на Mercedes-EQ в 7 сезон на Формула Е. И двете компании следваме визията за създаване на автомобилен транспорт с нулеви въглеродни емисии. Съвместно с Mercedes-EQ работим в посока подобряване ефикасността на електрическите автомобили с всяко изминало състезание, като в същото време правим технологичните постижения по-лесно достъпни за цялата индустрия. 

    Като водеща компания в технологичните и дигитални инженерни решения Модис разполага с богат опит в привличането, обучението и развитието на таланти в технологичната, инженерната, производствената, финансовата и други индустрии. Ето защо решихме да дадем шанс на младите таланти да работят и учат нови умения, докато подкрепят екипите на Модис и Мерцедес. Lead the Charge програмата е прекрасна възможност за всеки амбициран човек със страст към технологиите, иновациите и моторните спортове.

    За кого е подходяща и необходими ли са някакви базови познания?
    Кампанията дава възможност на настоящи или завършили студенти в технически и инженерни специалности, както и на всеки с технически опит и интерес към моторните спортове да работят съвместно с ръководителя на Mercedes-EQ отбора Иън Джеймс и да бъдат в основата на устойчивото бъдеще на моторните спортове в рамките на един състезателен сезон. 

    От идеалния кандидат ще се очакват задълбочени познания в технологиите и инженерните науки, засилен интерес към иновации, спорт и желание за изграждане на по-устойчиво бъдеще. Опит в работата по стратегически и оперативни проекти е предимство. Не на последно място, кандидатът трябва да разполага и с отлични комуникативни умения, да бъде отворен към хората и с позитивно отношение към своята работа. 

    Как ще стават кандидатстването и одобрението?
    Всеки, който има желание да се бори за тази позиция, може да кандидатства на: www.modis.com/leadthecharge до 31 юни.

    Фазата на подбор ще започне на 1 юли и ще продължи до края на месеца. Всички одобрени по документи кандидати от цял свят ще бъдат поканени на интервю с Иън Джеймс. В допълнение ще получат и предизвикателство да изпълнят различни задачи.

    Победителят ще бъде обявен на 15 август 2021 г. по време на финала на E-Prix в Берлин.

    Как и къде ще протича Lead the Charge програмата и колко време ще продължи?
    Късметлията, който приеме позицията, ще има редица ключови отговорности, както и възможността да вземе от опита и знанията, които стоят зад управлението на успешен екип и отбор във Формула Е. Победителят от Lead the Charge кампанията ще бъде базиран в Бракли в Обединеното кралство за 9 месеца, от ноември 2021 до юли 2022. Той или тя ще имат опцията и за чести международни пътувания с екипа на Mercedes-EQ.

    Предвижда ли се възнаграждение за времето на програмата?
    Lead the Charge ролята е реална работна позиция и победителят ще получава възнаграждение за съответния период. Като част от екипите на Модис и Мерцедес късметлията ще се докосне до културата и на двете компании. Процесът по преместване и настаняване ще бъде организиран предварително, така че да се гарантира приятен престой в Бракли.

    Какви са възможностите след завършването на академията?
    След края на 8 сезон на Формула Е и приключване на работните задължения по програмата на кандидата може да бъде предложена постоянна работа в екипа на Модис или Mercedes-EQ. Това зависи от уменията, които е показал през изминалите месеци и желанието му да продължи кариерата си в тази сфера.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на Modis Bulgaria EOOD в JOBS.bg тук

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 5 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 21 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 21 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 22 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 1 ден
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство